שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב הפרסום של יבואנית וודקה חורטיצה

היבואנית, חברת א.ג.ד.ת, מתעתדת להשקיע כ-3.5 מיליון שקל בהחדרת המותג, שיופנו לקמפיין הכולל טלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות ■ חלק משמעותי נוסף בהשקה יהיה אירועים ופעילויות יחסי ציבור

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב הפרסום של חברת א.ג.ד.ת, העוסקת ביבוא מוצרי פרימיום מתחום האלכוהול. החברה השיקה לאחרונה בישראל את מותג הוודקה חורטיצה.

מדובר בוודקה פרימיום אוקראינית כשרה, חדשה יחסית בעולם, המופקת ממי מעיינות מינרליים ב-7 שלבי זיכוך במזקקה אקולוגית לצד שמורת טבע. ייחודה של הוודקה הוא בקושי לזייף אותה, כיוון שהיא מכילה 7 מנגנוני הגנה למניעת זיופים.

החברה מתעתדת להשקיע כ-3.5 מיליון שקל בהחדרת המותג, שיופנו לקמפיין באמצעי המדיה השונים - לרבות טלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות. חלק משמעותי נוסף בהשקה יהיה אירועים ופעילויות יחסי ציבור.

חברת א.ג.ד.ת היא חברה פרטית השייכת לייבגני טורגובצקי, יליד אוקראינה, בעל תואר שני בהנדסה, שהקים את החברה ב-1999. החברה משווקת כאמור מגוון מוצרי פרימיום.

חורטיצה, שעל שמה נקראת הוודקה, היא חברת אחזקות עולמית המשווקת ל-100 מדינות ברחבי העולם ומגלגלת מחזור של מיליארד דולר.

לדברי סטס פרבמן, מנהל השיווק של א.ג.ד.ת: "חורטיצה נחשבת לוודקה האיכותית והמובילה בעולם, היא משווקת ב-77 מדינות וקוטפת פרסים בכל תחרות אפשרית. החדירה לישראל היתה מאוד מוצלחת מבחינתנו, ובקמפיין הנוכחי נתמקד בייחוד ובבידול של חורטיצה על פני שאר הוודקות שמשווקת בישראל".