השחקן דני שטג יככב בסדרת קמפיינים של Cal, לצד פרזנטור החברה שי אביבי.
שטג יגלם בכל קמפיין דמות אחרת המנסה להתחזות ללקוח של Cal וליהנות מהמבצעים וההטבות שמעניקה החברה ללקוחותיה.
הקמפיין הראשון, בהשקעה של 1.2 מיליון שקל, עלה בימים אלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס.
שכרו המעורך של שטג יעמוד על 40 אלף דולר עבור מספר קמפיינים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.