פליקס חלפון לא מפסיק להסתבך: נעצר בחשד להטרדה מינית

שוטרי תנועה הבחינו בקטטה שהתרחשה מחוץ לרכב, בה היו מעורבים כדורגלן העבר וצעירה בת 22 ■ לטענת הצעירה, במהלך הנסיעה ניסה חלפון לנשק ולהטריד אותה ■ חלפון ריצה 3 שנות מאסר בגין ניסיון הברחת סמים

חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'

כדורגלן וכוכב נבחרת ישראל לשעבר, פליקס חלפון, לא מפסיק להסתבך. לאחר שכבר ריצה 3 שנות מאסר בגין נסיון הברחת סמים, הוא נעצר הלילה פעם נוספת. החשד במקרה הזה: הטרדה מינית. חלפון מובא הבוקר (ג') להארכת מעצר.

האירוע אירע הלילה בחולון. שוטרי תנועה הבחינו בקטטה שהתרחשה מחוץ לרכב. בקטטה היו מעורבים כדורגלן העבר וצעירה בת 22 מתל-אביב. לטענת הצעירה, במהלך הנסיעה ניסה חלפון לנשק אותה ולהטריד אותה. הצעירה, לדבריה, התנגדה למעשים, ובתגובה עצר הכדורגלן את רכבו והחל ויכוח קולני. חלפון אף ניסה להימלט מהשוטרים, אך נעצר ונלקח לתחנת המשטרה.

בתחנת המשטרה חיכתה לחלפון צרה נוספת. אחיינה של הצעירה שמע על המעשים ובא להתעמת עם כדורגלן העבר. כשראה אותו, קיבל את חלפון במכת אגרוף.

חלפון: שחקן ענק שלא הפסיק להסתבך

פליקס חלפון, ששיחק במספר קבוצות בארץ, זוהה בעיקר עם הפועל תל-אביב בה היה קפטן ואף הניף בשורותיה גביע.

בשנת 2003 הסתבך חלפון בפרשת סמים שגרמה למאסרו למשך כ-3 שנים. לאחר שהשתחרר מהכלא, חזר לשחק כדורגל בקבוצת עירוני ראשון-לציון מהליגה הארצית, ועלה איתה ליגה. בפברואר 2007 זכה עם הפועל תל-אביב בליגת הוותיקים, לאחר ניצחון בפנדלים על מכבי חיפה בגמר. חלפון עצמו הניף שוב את הגביע.

מלבד פרשת הסמים והנערה השבדית, שמו של חלפון נקשר גם בפרשת זיוף של צ'קים. בתחילת השנה נגזרו עליו 3 חודשי עבודות שירות וקנס כספי של 1,500 שקל.