דודי אפל בתגובה לעיקולים שהוטלו עליו לבקשת זאב רום: הוא נוכל המסלף את המציאות

מבקש לבטל את העיקולים הזמניים בסך 3 מיליון דולר שהוטלו על נכסיו, זאת במסגרת התביעה שהגיש נגדו רום בטענה לחוב של דמי תיווך בגין העסקה למכירת אחזקותיו של מיכאל צ'רנוי בחברת הסלולר הבולגרית מובילטל

דודי אפל מבקש מבית המשפט המחוזי בתל-אביב לבטל את העיקולים הזמניים שהוטלו על נכסיו בסך 3 מיליון דולר, לבקשת זאב רום. זאת, במסגרת התביעה שהגיש נגדו רום בסך 12.3 מיליון שקל, בטענה לחוב של דמי תיווך בגין העסקה, בה נמכרו אחזקותיו של מיכאל צ'רנוי בחברת הסלולר הבולגרית מובילטל.

לדברי אפל, רום הסתיר עובדות מהותיות מבית המשפט, הציג חצאי אמיתות וסילף באופן בוטה את המציאות. "מדובר בתרגיל מתוחכם וחמור מאין כמוהו של רום, המגיע לכדי נוכלות ממש", טוען אפל.

רום טען כי אפל הפר הסכם מפורש עימו, לפיו יעביר לו מחצית מהסכומים שיקבל כעמלה בגין פועלם בעסקת מובילטל (שהיתה באותה עת בשליטת צ'רנוי, ורום שימש בה כיו"ר).

אפל טוען בתגובה כי רום מנהל הליכים מקבילים בשתי ערכאות שונות בקשר לסכום של 3 מיליון דולר, בגינו קיבל את צווי העיקול, כאשר בעליון הוא טוען כי מדובר בכספי הלוואה ובמחוזי - בכספי עמלה. לדברי אפל, לא יעלה על הדעת כי הוא יחוייב לשלם לרום פעמיים או להבטיח כספים בהתאם לשתי טענות סותרות והפוכות.

בנוסף טוען אפל כי תביעתו של רום נגדו התיישנה, וכי רום גרם לו נזקים עסקיים ותדמיתיים בשל בקשת העיקול בסך כ-50 מיליון שקל, כך שעומדת לו טענת קיזוז. כמו כן, לדבריו, רום לא הוכיח מאום אודות מצבו הכלכלי, המצדיק את הטלת העיקול.