סוני אריקסון C510: בעיקר בזכות יישום הפייסבוק

גולת הכותרת של ה-C510 הוא יישום הפייסבוק המגיע עם מכשירי החברה הנמכרים ברשת אורנג' ■ דווקא בתחום הצילום, מדובר במכשיר שממש לא יכול להחליף מצלמה ייעודית

גולת הכותרת של ה-C510 הוא יישום הפייסבוק המגיע עם מכשירי החברה הנמכרים ברשת אורנג'. יישום זה מאפשר בצורה ידידותית לצפות בדיווחי הסטטוס של החברים שלכם ברשת החברתית הזו. התוכנה שפותחה על-ידי סוני אריקסון וחברת-האם של פרטנר - האצ'יסון, מציגה על עמוד הבית את תמונת הפרופיל העדכנית של החבר, כאשר מעליה ניתן לראות את הדיווח האחרון שלו. הרעיון עצמו חביב מאוד והוא ממשיך את כיוונה של סוני אריקסון לחיבור עם עולם האינטרנט, כמו העלאת תמונות בצורה מהירה מהמכשיר לפייסבוק או אפליקציית YouTube, המאפשרת לצפות בקליפים בצורה נוחה.

צילום: ה-C510 שייך לסדרת הצילום של החברה Cyber-Shot. הוא מגיע עם מצלמה באיכות של 3.2 מגה פיקסל, המספקת תמונות טובות יחסית לקטגוריה, אולם הדגש שלו הוא על פיצ'רים נוספים לצילום, כמו זיהוי חיוך. יכולת זו עובדת בצורה נחמדה מאוד והיא תאפשר לכם לצלם תמונות, רק כשהאובייקטים מחייכים. מדובר בפיצ'ר שקיים כבר בטלפונים אחרים וגם במצלמות ייעודיות, כאשר הוא בעיקר גימיק ולא משהו שימושי לאורך זמן. כמו כן, ישנו יישום תיקון התמונה, המסוגל בדרך כלל לסדר תאורה חשוכה בתמונה, לאחר הצילום שלה. איכות צילום הווידיאו הייתה בינונית.

סוני אריקסון C510

עיצוב: סוני אריקסון בנו את סוגר העדשה בצורה של מכסה, הנפתח בתנועה עדינה לצד המכשיר. מה שמספק לטלפון הזה מראה המזכיר מצלמות פוקט ישנות. הבעיה העיקרית בעיצוב גוף הטלפון הם כפתורי "החזרה", "האפשרויות", "הניתוק" וה"מענה", שהונדסו למכשיר בצורה קטנה וצפופה מדי.

מוזיקה: הרמקול הפנימי של המכשיר מספק סאונד מוצלח מאוד וחזק, ממשק המוזיקה ידידותי ויש גם רדיו.

יכולות נוספות במכשיר: חיישן אוטומטי להפיכת צג המכשיר למראה אופקי, כרטיס זיכרון של 1 ג'יגה המשולב בערכה, זיכרון פנימי של 100 מגה וספיקרפון באיכות טובה, אבל עם רמקול יחסית חלש. כמו כן, סוני אריקסון שדרגה את ממשק ה-SMS לממשק משורשר, המאפשר לצפות בהודעות חדשות והודעות ישנות בחלוקה לפי השולח, בדומה למסנג'ר.

בשורה התחתונה: C510 בולט בעיקר בזכות יכולת הפייסבוק שלו ותכונות הצילום שלו. בעוד שבקטגוריית הפייסבוק מדובר ביישום שעובד מצוין, דווקא בתחום הצילום, מדובר במכשיר שממש לא יכול להחליף מצלמה ייעודית.

מחיר: באורנג': 1,764 שקל (או 49 שקל כפול 36 חודשים).

מחיר בפלאפון: 1,976 שקל (או 54.90 שקל כפול 36 חודשים).

ציון: 8.