לא רק לחמניה: מקדונלד'ס עורכת ניסוי להשקת ביג מק בטורטיה

ענקית המזון המהיר משיקה את "סנאק ראפ מק" במספר שווקים בארה"ב, כולל יוסטון

ייתכן כי מקדונלד'ס תצטרך להמציא ג'ינגל חדש עבור מוצרה החדש. הרשת עורכת ניסוי להשקת "סנאק ראפ מק", גירסה חדשה של המוצר הקלאסי הוותיק: חצי קציצה, רוטב מיוחד, חסה, גבינה, חמוצים, בצל - שכולם עטופים בטורטיה מקמח חיטה.

דוברת מקדונלד'ס, דניה פראוד, אמרה כי המנה, שמחירה 1.49 דולר, נמכרת במסגרת "ניסוי שאותו מפרסמת החברה" במספר שווקים בארה"ב, כולל יוסטון. כ-400 מ-14 אלף סניפי מקדונלד'ס משתתפים בניסוי.

פראוד אמרה כי התוצאות שנרשמו עד כה הן "נהדרות". היא ניסתה לשכך את הציפיות להשקת המוצר בקנה-מידה נרחב: "מדובר בניסוי בלבד, ועדיין לא נלקחו שום החלטות סופיות".

לפני מספר שנים השיקה מקדונלד'ס חטיפי עוף בלאפה, בניסיון למשוך מספר גדול יותר של לקוחות בשעות שבין ארוחת הצהריים וארוחת הערב. מוצר זה נחל הצלחה אדירה הן כחטיף והן כמנה בארוחה מלאה. כעת מדובר בלאפה הראשונה של הרשת שמכילה בשר בקר.

בינתיים משיקות יריבותיה של מקדונלד'ס מיני-בורגרים. לאחרונה השיקה בורגר קינג slider style - מיני-בורגרים. סטייק אנד שייק הלכה בעקבותיה והשיקה מיני סטייק בורגרים.

ההשקה הגדולה של מקדונלד'ס בשנה הנוכחית תהיה, כמובן, משקאות מק' קפה, שכוללים קפה לאטה וקפוצ'ינו. זכיינים רבים מבצעים שיפוצים כדי להציע את המוצרים. הרשת אף פתחה במסע פרסום בנושא.