רשת ג'וסלנד מתרחבת בחו"ל: נכנסת לבריטניה ולקפריסין

פותחת בשבוע הבא סניף ראשון בלימסול ■ עד סוף השנה צפויים להיפתח שני סניפים בבריטניה ושניים נוספים בקפריסין בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל ■ בישראל פותחת רשת ג'וסלנד בימים אלה 5 סניפים חדשים

רשת המיצים ג'וסלנד מרחיבה את פעילותה בחו"ל. הרשת נכנסת השבוע לראשונה לקפריסין עם פתיחת סניף בקניון "טיפאני" החדש בעיר לימסול, ועתידה להשיק 10 סניפים נוספים ברחבי האי בשנתיים וחצי הקרובות. הסניפים הראשונים ייפתחו בלימסול ובניקוסיה.

בנוסף, החברה נמצאת במגעים מתקדמים לפתיחת סניפים בבריטניה, כשהסניף הראשון עתיד להיפתח תוך מספר חודשים בלונדון, ועתידה להשיק 10 סניפים נוספים בשנתיים הקרובות.

הסניפים החדשים שייפתחו בקפריסין ובבריטניה ייפתחו בהתחלה על-פי מודל של זכיינות מקומית, כאשר השאיפה היא להעביר את הזיכיון של כל מדינה לזכיין ארצי שיתפעל את הסניפים.

יצויין כי לאחרונה נרכשה רשת ג'וסלנד על-ידי איש העסקים דני ורנר, כחלק מהקמת חברה לניהול החברות שבבעלותו בשם "מותגי זהב". בין רשתות החברה: קופי בין, סבארו, קבוצת מורג וסאם סאם.

בישראל פותחת רשת ג'וסלנד בימים אלה 5 סניפים, שניים מהם ברחובות - בקניון רחובות ובפארק המדע - והיתר בבית-החולים מאיר בכפר-סבא, במרכז שוסטר ברמת-אביב ובדיזינגוף בתל-אביב. היקף ההשקעה בפתיחת הסניפים עומד על 3.5 מיליון שקל.