חברת הסקרים נילסן פרסמה דו"ח המגלה כי בשנה שבין חודש אפריל האחרון לזה שחל אשתקד חל גידול של 83% בתנועת הגולשים ברשתות חברתיות בארה"ב בלבד. עם זאת גילה הסקר כי חלה ירידה משמעותית בנאמנותם של הגולשים לאתר הרשת החברתית בו הם רשומים.
דובר חברת נילסן אמר כי המגמה הבולטת עליה מצביעות תוצאות הסקר הוא הגידול החד בפופולריות של פייסבוק, המונה כיום יותר מ-200 מיליון משתמשים רשומים. מספר הדקות הכולל אותן בילו הגולשים בפייסבוק גדל ב-700% בשנה האחרונה, כאשר באפריל האחרון הוא הגיע ל-13.9 מיליארד דקות לעומת 1.7 מיליארד באפריל אשתקד. הנתון מכתיר את פייסבוק לרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם זה החודש הרביעי ברציפות.
הרשת החברתית המתחרה לפייסבוק, מייספייס מקבוצת ניוז קורפ, מחזיקה במקום השני במידת הפופולריות שלה, אך מספר הדקות הכולל אותן בילו הגולשים בה צנח ב-31% ל-4.97 מיליארד דקות לעומת 7.3 מיליארד בשנה שעברה.
לעומת זאת, מייספייס הוא אתר הרשת החברתית המוביל בכל הנוגע לסרטוני וידיאו המועלים אליו.
נתון מעניין נוסף עליו מדווחים עורכי הסקר הוא נסיקה מטאורית של 3,712% במספר הדקות בהן בילו הגולשים באתר טוויטר בשנה האחרונה.
המספרים
83% - גידול בזמן הגלישה ברשתות חברתיות בארה"ב בשנה האחרונה
700% - גידול במספר הדקות שבילו הגולשים בפייסבוק
13.9 - מיליארד דקות בפייסבוק באפריל השנה לעומת 1.7 מיליארד באפריל אשתקד
4.97 - מיליארד דקות במייספייס באפריל לעומת 7.3 מיליארד בשנה שעברה
3,712% - שיעור הגידול במספר הדקות שגולשים מבלים בטוויטר בשנה האחרונה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.