מייקל ג'ורדן מנצל את משבר הנדל"ן במיאמי: רכש בית בסכום של 281 אלף דולר עם משכנתא של 196 אלף דולר

ג'ורדן, אולי שחקן הכדורסל הידוע ביותר בעולם, התגרש בשנת 2006 מאשתו לאחר 17 שנה, בהסדר גירושים שכלל תשלום של 168 מיליון דולר לרעיה לשעבר

מייקל ג'ורדן מנצל את משבר הנדל"ן במיאמי, פלורידה. השבוע פורסם ב"פאלם ביץ' פוסט" כי כוכב הכדורסל לשעבר וחברתו הדוגמנית ממוצא קובני, איווט פרייטו, רכשו בית באיזור השכונה הסגורה קנדל (Kendall) שבמיאמי בסכום של 281 אלף דולר. מדובר בבית סטנדרטי למדי באחד מהפרוורים הפחות זוהרים של האזור, בוודאי יחסית לסטנדרטים להם רגיל הכוכב.

איש מהשכנים ברחוב לא ידע עד כה את זהותו של קונה הבית הדו קומתי ב-SW 92nd Terrace. הבית, שנבנה בשנת 1996, משתרע על שטח של כ-220 מ"ר וכולל ארבעה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה וממוקם על מגרש בשטח של כ-517 מ"ר.

בעבר הוצע הבית למכירה דרך האינטרנט בסכום מבוקש של 340 אלף דולר, כך שנראה שג'ורדן וחברתו מנסים לתפוס את המחיר בשפל ולבצע עסקה במחיר מציאה. על פי הרישומים, הבית שופץ לאחרונה וכולל מטבח חדש, עם מכשירי חשמל מפלדת אל-חלד, בריכה יפייפיה, רצפות קרמיקה בקומה הראשונה ורצפות עץ בשנייה, וממוקם בקרבת בית חולים וקניון.

מעניין לציין, כי לצורך קניית הנכס לקחו ג'ורדן ובת זוגו משכנתא בסכום של 196 אלף דולר מ-Suntrust Mortgage, לתקופה של 30 שנה, כלומר ג'ורדן סיפק הון עצמי של 85 אלף דולר בלבד. הסיבה לכך, כפי הנראה, היא העובדה שפרייטו הוכרזה כפושטת רגל בשנת 2002, ונדרשה להסדיר את נכסיה לצורך הרכישה.

ג'ורדן, אולי שחקן הכדורסל הידוע ביותר בעולם, התגרש בשנת 2006 מאשתו לאחר 17 שנה, בהסדר גירושים שכלל תשלום של 168 מיליון דולר לרעיה לשעבר. לכוכב העבר בן ה-46 נכסים נוספים, ביניהם בית אחוזה באילינוי, יחידת פנטהאוז בשיקגו ושני נכסים בפלורידה, אותם רכש בשנה שעברה בסכום של 4.8 מיליון דולר.

מייקל ג'ורדן / צלם: רויטרס