גב ים מכרה למשקיע פרטי מבני אחסנה בחולון תמורת 47.5 מיליון שקל

המגרש בשטח של כ-25 דונם וכולל מבנים קיימים בשטח של כ-12 אלף מ"ר בנוי המושכרים לגורמים נוספים ■ בצומת הרחובות המלאכה ודרך השבעה באזור התעשייה בחולון מקימה גב ים מתחם עסקים והיי-טק, שיכלול ארבעה בניינים בני 10 קומות וחניון תת-קרקעי

חברת גב ים מקבוצת נכסים ובנין , שבשליטת נוחי דנקנר, מכרה לגורם פרטי את מלוא זכויותיה במגרש בנוי באזור התעשייה בחולון, תמורת כ-47.5 מיליון שקל. מדובר במבנים היסטוריים של החברה המשמשים לאחסנה. מדובר במגרש בשטח של כ-25 דונם והוא כולל מבנים קיימים בשטח של כ-12 אלף מ"ר בנוי המושכרים לגורמים נוספים.

גב ים היא בעלת הזכויות בחמישה מתחמים שונים של מסחר ותעשייה באזורי התעשייה השונים של חולון, בשטח כולל של כ-104 דונם, עליהם הוקמו נכסים מניבים בשטח של כ-36 אלף מ"ר בנוי ויושבים בהם כ-60 שוכרים שונים בתחומי התעשייה והמסחר.

בצומת הרחובות המלאכה ודרך השבעה באזור התעשייה בחולון מקימה גב ים מתחם עסקים והיי-טק, שיכלול ארבעה בניינים בני 10 קומות וחניון תת-קרקעי בשטח כולל של כ-90 אלף מ"ר. ברבעון הראשון של 2009 המשיכה גב ים בבנייתו של החניון התת קרקעי בפרויקט ואילו המשך בניית הפרויקט העילי תיעשה בכפוף לקידום שיווקו.

חברת ישפרו, גם היא מקבוצת נכסים ובנין, רכשה בדצמבר 2006 קרקע בת 40 דונם בפינת הרחובות פרופ' שור והנפח באזור התעשייה בחולון, תמורת 60 מיליון שקל. במקום מתוכנן מרכז מסחרי בשטח של 16 אלף מ"ר.

בדוחות גב ים לרבעון הראשון של 2009 נכתב כי טרם ניכרה השפעתו של המשבר הכלכלי על תוצאותיה של החברה וכי ברבעון זה חל גידול בהכנסותיה מנכסיה המניבים.