ברקליס ממליץ להיכנס ל"שורט" על האירו מול הדולר, אם התשואה על אג"ח ל-10 שנים בארה"ב תעלה על 4%

האנליסטים מעריכים כי בטווח הקצר יתחזק המטבע האמריקני מול האירו ■ לטווח הבינוני נשארים בברקליס "דוביים" על הדולר ■ מציינים כי ה'פד' לפי שעה לא רמז על העלאת ריבית

בחטיבת המחקר של ברקליס מעריכים כי הראלי של האירו מול הדולר ייעצר ובטווח הקצר הם צופים התחזקות של המטבע האמריקני מול האירו. בחטיבת המחקר מעריכים כי בטווח הבינוני ייחלש הדולר מול האירו.

בברקליס מעריכים כי ישנה אפשרות להשקעה נקודתית כשהם "שוריים" על הדולר מול האירו לטווח של החודש הקרוב. בברקליס ממליצים להיכנס לפוזיציית שורט על האירו מול הדולר אם התשואה על האג"ח ל-10 שנים של ממשלת ארה"ב תעלה על 4%.

דיוויד וו, אנליסט מט"ח בברקליס ציין כי "מאז חודש מארס המשקיעים מוכרים נכסים דולריים בעקביות כשהם החלו בהדרגה לקחת בחשבון את האפשרות להתפרצות אינפלציונית ארוכת טווח כתוצאה מהמדיניות המוניטרית המרחיבה שנוקט הפדרל ריזרב".

בברקליס ציינו כי ה'פד' לא רמז בזמן האחרון על העלאת ריבית. עוד מציינים בברקליס כי האירו התחזק מול הדולר בהתאם לזינוקים שרשם בחודשים יולי וספטמבר בשנת 2008, בשני המקרים התחזק הדולר בחדות בטווח הקצר לאחר שהאירו נגע בשער של 1.6 דולר לאירו.

[לאתר המט"ח]