הערכות: הכנסות של מיליוני שקלים לרשת מדמי הרישום ל"המירוץ למיליון 2"

על-פי ההערכות צפויים להירשם ל"המירוץ למיליון 2" כ-100 אלף מתמודדים, כך שההכנסות מדמי הרישום - שעומדים על 25 שקל למתמודד - צפויות להגיע לכ-2.5 מיליון שקל

זכיינית ערוץ 2 רשת עשויה לגייס הכנסות של כ-2.5 מיליון שקל מדמי הרישום לעונה הבאה של "המירוץ למיליון".

ל"גלובס" נודע כי על-פי ההערכות, צפויים להירשם ל"המירוץ למיליון 2" כ-100 אלף מתמודדים, כך שההכנסות מדמי הרישום - שעומדים על 25 שקל למתמודד - צפויות להגיע לכ-2.5 מיליון שקל.

במהלך העונה הקודמת נרשמו ל"מירוץ למיליון" כ-20 אלף איש, מה שהביא לרשת הכנסות של כחצי מיליון שקל.

ההרשמה ל"המירוץ למליון" נעשית דרך אתר האינטרנט של רשת, אשר ביום חמישי האחרון קרס פעמיים בעקבות ההודעה בתום הגמר על ההחלטה לצאת לעונה נוספת. על-פי ההערכות, כבר בשלב זה נרשמו לעונה החדשה עשרות אלפי מתמודדים.

אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, אמר בתגובה: "אנו אכן גובים דמי הרשמה של 25 שקל למתמודד. כל הטיפול בנרשמים הינו מקצועי מאוד, והעלויות גבוהות והסכום הסמלי של ההרשמה מיועד לכיסוי עלויות הטיפול, ובנוסף להראות כוונת רצינות של הנרשמים".

טוביהו סירב להתייחס למספר הנרשמים בעונה הקודמת, כמו גם לצפי לעונה הנוכחית.