נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, במו"מ לרכישת מגרש מאפריקה ישראל ודנקנר השקעות בפ"ת

המו"מ על המגרש בשכונת לב סביונים מתנהל במחיר של 73-75 מיליון שקל ■ המשא ומתן מתנהל על מחיר של 270-280 אלף שקל ליחידת דיור

נשיא קבוצת הכדורגל מכבי פתח תקווה, עמוס לוזון, מנהל משא ומתן עם אפריקה ישראל ודנקנר השקעות לרכישת מגרש ל-270 יחידות דיור בשכונת לב סביונים בפתח תקווה, כך נודע ל"גלובס". המשא ומתן מתנהל על מחיר של 270-280 אלף שקל ליחידת דיור, כלומר 73-75 מיליון שקל סך הכל.

בשבוע שעבר נחשף ב"גלובס" כי אפריקה ישראל, שבשליטת לב לבייב, ודנקנר השקעות, שבשליטת יצחק תשובה, חתמו עם חברת מגדלים, שבבעלות נשות העסקים חני הורוביץ ועו"ד קרן בן דוד, על טיוטת הסכם למכירת מגרש בן ארבעה דונם בשכונה, תמורת 30 מיליון שקל. מגדלים, שמתמחה בארגון קבוצות רכישה תקים על המגרש בניין בן 22 קומות שיכלול 82 דירות, כשהיתרי הבנייה צפויים להתקבל בשבועות הקרובים.

פרויקט לב סביונים נמצא בבעלות אפריקה מגורים ודנקנר השקעות (בחלקים שווים) וכולל כ-1,320 יחידות דיור ב-21 בניינים נפרדים, מתוכם הוקמו עד כה 11 בניינים כאשר בניין אחד נמצא בהקמה.

טרם ידוע בכמה מגדלי מגורים יקים לוזון את 270 יחידות הדיור במגרש שלגביו הוא מנהל משא ומתן. לוזון סירב להגיב על הפרטים.

דובר אפריקה מגורים מסר בתגובה כי "בהיות חברה יזמית, מקבלת אפריקה ישראל מגורים פניות והצעות עסקיות מגוונות. אם וכאשר יהיה על מה לדווח, החברה תדווח כנדרש".