מסך מכור: סטארקיסט שילמה עד 300 אלף שקל ל-HOT - ועמרם בולדוג מ"הבורר" התמכר פתאום לטונה

התוכן השיווקי קופץ מדרגה והולך ישירות לתסריטאים, שיורדים על ארבע ומעבירים את התסריט לאישור הספונסר ■ והצופים? הם משוכנעים שעמרם בולדוג אוהב לאכול טונה, או שהוא נהנה להתחבר למכונת שח"ל ולהתלוצץ עם נציגת החברה

בפורום האינטרנט של מעריצי "הבורר", סדרת הדרמה המדוברת של HOT, שהעונה הראשונה שלה משודרת בימים אלה בערוץ 2, התנהל לאחרונה דיון ער בתופעה מוזרה.

עמרם בולדוג, דמות מרכזית בסדרה, איש השרירים של משפחת אסולין, הפך למחסל סדרתי של טונה מקופסאות שימורים. לא פעם מוצא עצמו הבולדוג האימתני מציע בחביבות לקולגות אבי הטחול, רון הפרסי וחבריהם המאפיונרים לאכול מהטונה, כאילו היה תזונאי בקופת-חולים, תוך שהוא מסביר להם כי "לאכול טונה זה כמו להזריק חלבונים ישר לשריר".

הבורר הבורר

ומי כמו הבולדוג מבין בשרירים. בפעם אחרת, באחד מפרקי העונה השנייה, שכבר שודרה ללקוחות HOT, יוצא הבולדוג לשוד בנק, במטרה לשנורר את כספתו מלאת היהלומים של המתחרה הגדול בעולם התחתון, יגאל הנאצי (השחקן אורי גבריאל). השוד יתברר כמלכודת, ועמרם בולדוג יחטוף כדור ישירות לחזה. מותה של הדמות? מה פתאום. למזלו של בולדוג, קופסת הטונה, אותה טונה משפרת שרירים ועתירת חלבונים, תתברר גם כמצילת חיים, ותבלום את הכדור מלפלח את לבו העשוי ללא חת.

"חחח, עמרם בולדוג מכור לטונה!" כתב אחד המשתתפים בפורום הסדרה; "כמה טונה הוא אוכל - שיהיה בריא!" השיב לו מישהו. בשלב מסוים התערב בתכתובת גולש שתרם לדיון הפורה תובנה מעמיקה יותר: "חבר'ה, זה בכוונה שהוא מדבר על טונה. זאת פרסומת סמויה. משלמים להם הרבה כסף בשביל שיגידו את זה בכל פרק".

מי היה אותו גולש חד אבחנה אין לדעת, אבל מנתונים שהגיעו ל-G, נראה שהוא פגע בול, והפעם לא היתה שום קופסת טונה שתחסום את ההדף. בעסקה לעונת שידורים, המוערכת בכמה מאות אלפי שקלים (בין 100 ל-300 אלף) בין טונה סטארקיסט לבין HOT, המפיקה את "הבורר", הושתל התוכן השיווקי הזה בשפתיו של עמרם בולדוג (השחקן יוסוף אבו-ורדה) בהכתבה פרסומית, שבינה ובין הברקה תסריטאית של יוצרי הסדרה אין ולו חצי דבר.

אגב, בולדוג משמש פה לתוכן שיווקי נוסף שהושתל בפרקי "הבורר", גם כן בעונה השנייה. וכך, לאחר אותה טראומה שבמסגרתה ניצל מירי הודות לקופסת הטונה, נראה בולדוג מחובר למכונת שח"ל ואף מתלוצץ עם נציגת החברה. הכול בסדר גמור, היא מרגיעה אותו ממוקד השירות, אבל תנוח בימים הקרובים, "אל תלך לשדוד איזה בנק". גם שח"ל שילמו סכום רב-ספרתי תמורת הטוויסט בעלילה.

הכתבה המלאה - במגזין G