לשכת ראש הממשלה הודיעה כי נתניהו ייעדר מהישיבה השבועית בגלל "סיבות אישיות": גרגר חול שחדר לעינו

גורמים במשרד רה"מ: "טעות בניסוח קבעה כי נתניהו לא יגיע לישיבת הממשלה במקום לישיבת שרי הליכוד; יש כאן תחושה של ניסיון טיוח, מישהו יצטרך לתת על כך את הדין"

על אף ההודעה שנמסרה הבוקר לכתבים כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא יופיע היום לישיבת הממשלה, הגיע נתניהו באיחור של כמה דקות לישיבה. בהודעת הביפר הדרמטית, שנמסרה כמה דקות לפני תחילת הישיבה, נכתב כי ראש הממשלה ייעדר "מסיבות אישיות" וכי את הישיבה ינהל במקומו המשנה לראש הממשלה, השר בוגי יעלון. גורמים בלשכת ראש הממשלה הרימו גבה לנוכח ההודעה, שכן היא הועברה לכתבים בעת שראש הממשלה כבר עשה את דרכו לקריית הממשלה.

הידיעה על היעדרותו של ראש הממשלה מהישיבה, שהתברגה לראש מהדורות החדשות ברדיו ובאינטרנט, הפתיעה גם את יועציו הקרובים של נתניהו שלא ידעו על כך דבר והתפלאו לגלות כי יצאה הודעה שכזו מלשכת ראש הממשלה. לדברי גורמים במשרד ראש הממשלה היתה ההודעה אמורה להתייחס לישיבת שרי הליכוד המתקיימת באופן קבוע לפני ישיבת הממשלה, שאותה אכן ניהל הבוקר יעלון, אלא שטעות בניסוח, שקבעה כי נתניהו לא יגיע לישיבת הממשלה במקום לישיבת "שרינו", גרמה לכל המהומה. לדברי גורמים במשרד ראש הממשלה, "יש כאן תחושה של ניסיון טיוח, מישהו יצטרך לתת על כך את הדין".

מאוחר יותר הוציאה לשכת ראש הממשלה הבהרה על פיה "ראש הממשלה קם בבוקר עם גוף זר קטן שחדר לעינו (גרגר קטן). בעצת רופאיו, הוא נסע לרופא בקופת חולים בירושלים, ששלף את הגרגר מעינו. הרופא שיחרר את נתניהו לניהול ישיבת הממשלה ולהמשך יום עבודה רגיל".