תחרות Effie Awards של המי"ל: צומת ספרים ופרסום בריקמן זכו ב"אפי פלטיניום"

בנק אגוד וגלר-נסיס זכו בפרס ה"גרנד אפי" ■ מקאן-אריקסון גרף את מרבית הפרסים בקטגוריות השונות

רשת צומת ספרים זכתה אמש (א') בתחרות האפי של המי"ל, בקטגוריית "אפי פלטינום" על הישגים לאורך זמן, עבור המהלך "מהפכה בשוק הספרים בישראל" שהוביל משרד הפרסום בריקמן.

בפרס ה-Grand Effie - מהלך השיווק והפרסום של השנה - זכה בנק אגוד על המהלך "חשבון הפוך - הפוך אבל אפקטיבי" של משרד הפרסום גלר-נסיס LB ו-arc Interactive.

בקטגוריית מוצרי צריכה נון-פוד זכתה חוגלה-קימברלי על המהלך של Kita City: "הופכים את הקשר עם בנות-הנוער ליומיומי" של משרד הפרסום מקאן-אריקסון ומקאן דיגיטל.

בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון זכתה שטראוס גרופ עבור המהלך "יוגורט אמיתי לאנשים אמיתיים" של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R.

בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים זכתה חברת טמבור עבור המהלך "תראו מה שצבע יכול לעשות" של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R.

בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים זכה בנק אגוד עבור המהלך "חשבון הפוך - הפוך אבל אפקטיבי" של משרד הפרסום גלר-נסיס LB ו-arc Interactive.

בקטגוריית תקשורת, מדיה, היי-טק ומחשוב (כולל אינטרנט) זכתה חברת yes עבור המהלך "yes stars: ממציאים מחדש את חוויית הצפייה" של משרד הפרסום מקאן-אריקסון.

בקטגוריית קמעונאות זכתה אלביט מסחר וקמעונאות עבור המהלך "המהפך של MANGO: ממותג נישה ללב הקונצנזוס הישראלי" של משרד הפרסום מקאן-אריקסון.

בקטגוריית אחריות חברתית זכתה סלקום על המהלך "סלקום מרכזי ווליום: מוזיקה מייצרת אלטרנטיבה לאלימות' של מקאן-אריקסון ופרומרקט.

המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום, מקיימים את תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי Effie Awards זו השנה התשיעית בישראל.