בכירי מקאן-אריקסון ידווחו בלעדית ב"גלובס" מפסטיבל הפרסום בקאן

יספקו כיסוי שוטף באתר ובעיתון "גלובס", באמצעות ראיונות בלעדיים, כתבות, קטעי וידיאו ועדכוני טוויטר ■ נמשכת ההצבעה נושאת הפרסים לעבודות הישראליות המשתתפות בפסטיבל באתר www.creativalley.co.il

בכירי קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון - איריס בק, מנכ"ל משרד הפרסום; שי גורן, המשנה למנכ"ל; אלדד ויינברגר, סמנכ"ל הקריאייטיב; ויוני קיש, סמנכ"ל האסטרטגיה - ישהו בפסטיבל קאן שייפתח מחר (ד') וינעל ביום שבת, וידווחו לקוראי "גלובס" חדשות מהפסטיבל.

בכל יום יועלו באתר "גלובס" דיווחים שוטפים, כולל סרטוני וידיאו ב"גלובס TV", שיעבירו לקוראים מידע עדכני מהפסטיבל על האורחים, העבודות והפרסים שבתחרות.

בסוף כל יום יתפרסמו במהדורה המודפסת של העיתון כתבות בלעדיות שיעסקו בקריאייטיב ואסטרטגיה, כולל ראיונות בלעדיים עם בכירים מענף הפרסום בחו"ל.

בנוסף, שי גורן יעדכן אונליין בטוויטר על המתרחש בפסטיבל. כתובת הטוויטר: http://twitter.com/McCann_Israel.

בתוך כך נמשכת ההצבעה נושאת הפרסים באתר המשותף ל"גלובס" ולתפוז, www.creativalley.co.il, המרכז עבודות פרסום ישראליות המתחרות בפסטיבל הפרסום בקאן.

באתר מופיעים גם פוסטים של בלוגרים מובילים של "תפוז אנשים", שעוסקים בפרסום בישראל ובנעשה בפסטיבל קאן מהזווית הישראלית. שניים מבין המצביעים באתר יזכו בכרטיס טיסה לפריז, בהתאם לתקנון.