תחרות הפרסום בקאן טרם הסתיימה, אך כבר נראה כי היא תהיה מוצלחת לנציגים הישראליים. ל"גלובס" נודע כי 3 משרדי פרסום צפויים הערב (ג') לזכות ב"אריות" - המדליות שמחולקות בתחרות.
המשרדים הם שלמור-אבנון-עמיחי, שצפוי לקבל לפחות 4 מדליות - מתוכן לפחות 3 לחברת האינטראקטיב של המשרד, y&r אינטראקטיב. המדליות יהיו בין היתר עבור העבודה למותג קולגייט.
אדלר-חומסקי יזכה במדליה על עבודת הפרינט לצ'מפיון מוטורס, ושמעוני-פינקלשטיין יזכה במדליה עבור העבודה שעשו לעמותת הירוקים באילת.
עם זאת, נראה כי אף אחת מהזכיות לא תהיה ב"אריה זהב", והמשרדים יסתפקו ב"אריות" כסף וארד.
ל-3 משרדי הפרסום שיזכו הערב בפרסים לא תהיה זו הפעם הראשונה בה הם יתייצבו על הבמה בקאן כדי לקבל מדליית "אריה". הראשונה לעשות זאת היתה קבוצת אדלר-חומסקי, שזכתה בעבר ב"אריה" בתחרות באמצעות חברת-הבת טריו עבור עבודתה לפרוקטר& גמבל. שמעוני-פינקלשטיין זכה בשני "אריות" לפני שנתיים עבור עבודה לעמותת פיתחון לב, ושלמור-אבנון-עמיחי זכה לפני שנה בלא פחות מ-5 אריות - 4 מהן עבור עבודות של y&r אינטראקטיב.
עוד פיינליסטים
בנוסף פורסמו היום רשימות פיינליסטים בקטגוריות נוספות בתחרות, מהן עולה כי שלמור-אבנון-עמיחי רושם מועמדות נוספת עם עבודה שנעשתה עבור טבע, ומקאן-אריקסון יתמודד עם קמפיין לסלקום. שני הקמפיינים הם בקטגוריית הסייבר. בנוסף, יש מועמדות נוספת לשמעוני- פינקלשטיין בקטגוריית עיצוב עבור עבודה שעשו למסכי LG.
בכך עולה מספר המועמדויות של שלמור ל-11, אדלר-חומסקי כרגע עם 4 עבודות, שמעוני-פינקלשטיין עם 2 עבודות, ובאומן, מקאן ופרומרקט עם עבודה אחת לכל קבוצה.
מחר: קטגוריות הסרטים
המועמדויות של שלמור הן בקטגוריית דיירקט עבור שתי עבודות לשטראוס - פרויקט "דנונה אנשים אמיתיים על אריזות דנונה" ומיתוג החברה - "מדהים מה אפשר ליצור מהדברים הפשוטים" - פיבן. עבודה נוספת בקטגוריה היא עבור הוועד למלחמה באיידס - רדיו פרויקט "הספק". בקטגוריית מדיה ישנן שתי מועמדויות לקמפיין קולגייט - "נקה את הטוקבק" עבור השימוש הטוב ביותר באינטרנט ובמוצרי צריכה מתכלים.
גם העבודה ל"גלובס" - דיוור אינטרנטי "ועידת ישראל לעסקים", אורנג' - אתר מיניסייט "חושך/ אור", הוועד למלחמה באיידס - רדיו פרויקט "הספק" ופרויקט נוסף לוועד למלחמה באיידס - גרילה פרויקט ה"מדבקות" ביום הגאווה. בקטגוריית רדיו מועמד המשרד עם קול ישראל "הפרסום ברדיו עובד".
באומן-בר-ריבנאי עולה עם מועמדות אחת למותג הקומקומים teffal בקטגוריית הרדיו, ושמעוני-פינקלשטיין מועמד עם עבודה שעשה ל"ירוקים" בנושא השוניות באילת - גם בתחום המדיה. משרד הפרסום "המזבלה", שמתמחה בפרסום גרילה, עלה לגמר בזכות קמפיין לקידום הבושם של כריסטינה אגילרה.
מחר (ד') צפויה להתפרסם רשימת הפיינליטים לקטגוריה הנחשבת ביותר - קטגוריית הסרטים. בעבר לא הצליחו משרדי פרסום ישראליים להשתלב בה, אך בשנה שעברה נפרץ המחסום - ומקאן-אריקסון עלה בה עם שני סרטונים של הונדה, אדלר-חומסקי העלה סרטון אחד לברליץ, ושלמור-אבנון-עמיחי עלה עם סרטון לביטוח ישיר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.