הטוטו יקצה 35 מיליון שקל נוספים לאצטדיונים בנתניה ופ"ת

לאצטדיון בנתניה אושרו 15 מיליון שקל נוספים, ובסך-הכל תעמוד התרומה של מועצת ההימורים לאצטדיון בעיר על 50 מיליון שקל ■ לפ"ת הוקצו 20 מיליון שקל נוספים, בנוסף ל-30 מיליון שכבר ניתנו עבור הפרויקט ■ מועצת ההימורים אישרה מחדש גם את בניית האצטדיון בב"ש ותקצה לו 50 מיליון שקל

דירקטוריון הטוטו-ווינר נתן היום (ה') דחיפה משמעותית לבניית האצטדיונים בנתניה ובפ"ת, כשאישר הקצאה של 35 מיליון שקלים נוספים לבניית האצטדיונים בשתי הערים האלו.

לאצטדיון בנתניה אושרו 15 מיליון שקלים נוספים, ובסך הכל תעמוד התרומה של מועצת ההימורים לאצטדיון בעיר על 50 מיליון שקל; לפ"ת הוקצו 20 מיליון שקלים נוספים, בנוסף ל-30 מיליון שכבר ניתנו עבור הפרויקט. אצטידונים אלו יהיה בעלי קיבולת של 16 אלף מקומות.

הדירקטוריון גם אישר היום מחדש את בניית האצטדיון בבאר שבע ביחד עם הקצאה בסך 50 מיליון שקלים לבנייתו. זאת אחרי שלפני חצי שנה החליטו בטוטו-ווינר להוציא את האצטדיון מרשימת הפרויקטים אחרי שעיריית באר שבע התקשתה לקדם את הפרויקט. גם תכולתו של האצטדיון בבאר שבע תעמוד על 16 אלף מקומות.

בתחילת השנה אישר הדירקטוריון תקציב של 135 מיליון לבניית איצטדיון של 32 אלף מקומות בחיפה. בכך מתוקצבים 285 מיליון שקל לבניית ארבעה איצטדיוני כדורגל גדולים לשנים הקרובות.

מנכ"ל הטוטו-ווינר, עופר פרי: "ההחלטה סוללת את הדרך להשלמת פרויקטים במהירות רבה לתועלת האוהדים והקבוצות. הדבר יאפשר ליצור מהפכה בתחום המתקנים בענף הכדורגל אשר מבחינתנו הוא בסדר עדיפות גבוה ביותר. אנחונ מחויבים ליצירת חוויית צפייה נוחה ומהנה, ואני בטוח שבמקום הראשון ניצבת משימת שיפור התשתיות".