מנהל אבטחת המידע הראשי בגרטנר העולמית מחפש טכנולוגיות ישראליות

מיכאל זבוריי יגיע לכנס גרטנר ישראל ב-1 ביולי וייפגש עם חברות טכנולוגיה ישראליות המתמקדות בטכנולוגיות אבטחת מידע

מיכאל זבוריי, מנהל אבטחת המידע הראשי בגרטנר העולמית, חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית לטכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT) יגיע לראשונה לישראל במסגרת הכנס השנתי של גרטנר המזה"ת, שיתקיים ב-1 ביולי במלון הילטון תל-אביב.
לזבוריי כבר נקבעו פגישות עם חברות טכנולוגיה ישראליות, במטרה לבחון מוצרים ושירותים לשימוש הפנימי של גרטנר העולמית ובכך לשפר את הכלים הטכנולוגיים לאבטחת מידע שמעמידה גרטנר לרשות לקוחותיה ברחבי העולם.

זבוריי הקים את היחידה למחקר בנושא אבטחת מידע בגרטנר וכעת אחראי במסגרת תפקידו כמנהל אבטחת המידע של החברה, על התשתיות, הכלים והמוצרים של אבטחת מידע המשמשים את גרטנר ולקוחותיה ברחבי העולם. זבוריי מעוניין בטכנולוגיות ומוצרים, שיענו על הדרישות המגוונות של ארגון ידע מחד ושל עובדיו הניידים והלקוחות מאידך.

ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר המזה"ת: "גרטנר העולמית רואה בישראל מקור לחדשנות ולהובלה טכנולוגית, ולכן מצא לנכון מנהל אבטחת המידע הראשי של החברה להגיע לישראל ולחפש טכנולוגיות שישמשו את גרטנר ולקוחותיה. גרטנר כבר הטמיעה בעבר טכנולוגיות ישראליות וכעת היא מעוניינת למצוא טכנולוגיות מתקדמות יותר שיענו על צרכים ייחודיים שלה שהתפתחו במשך הזמן".

אודות גרטנר

גרטנר הנה ספקית מובילה של מחקרים וניתוחים לתעשיית טכנולוגיות המידע הגלובלית. גרטנר מספקת שירותי מחקר וייעוץ ליותר מ-10,000 לקוחות, בהם מנהלי מערכות מידע (CIOs) ובכירים אחרים בענפי ה-IT בארגונים ובמשרדי ממשלה, כמו גם חברות טכנולוגיה ובתי השקעות.

החברה מתמקדת באספקת ניתוחי עומק אובייקטיביים ויעוץ, ובכך מסייעת ללקוחותיה בתהליך קבלת ההחלטות והשגת צמיחה עסקית. גרטנר נוסדה ב-1979, מעסיקה כ-3,700 עמיתים, בהם כ- 1,100 אנליסטים ויועצים ביותר מ-75 אתרים ברחבי העולם. גרטנר ישראל הוקמה ב-1987 על ידי ברוך גינדין. החברה מספקת ללקוחותיה שירותי מחקר ויעוץ ועורכת כנסים מקצועיים. לחברה אחריות אזורית גם על תורכיה ויוון.