יובל בן זאב על דלק רכב: אפשר להיות אופטימיים - קנו מניות

מנהל מחלקת המחקר של כלל פיננסים: "למאזדה 3 החדשה צפויה הצלחה רבה, אשר תתרום רבות למכירות החברה" ■ ממליץ "קנייה", במחיר יעד של 42 שקל למניה - גבוה ב-21% ממחירה בשוק

בבית ההשקעות כלל פיננסים פירסמו היום (ה') סקירה מעודכנת על מניית דלק רכב , לקראת פרסום הדו"חות בחודש הבא, ויומיים לאחר שהשיקה את המאזדה 3 החדשה.

יובל בן זאב, מנהל מחלקת המחקר של כלל פיננסים, מעריך כי המחצית הראשונה של השנה תצביע על רווחיות יפה לדלק רכב, אשר תגדל בהמשך השנה. להערכתו החברה תציג רווח רבעוני נקי של כ-82.3 מיליון שקל, והכנסות של 986 מיליון שקל. בן זאב מציין, כי הנתונים אמנם נמוכים מהרבעון המקביל, אך מסביר שהרבעון המקביל אשתקד היה חריג ומוטה לטובה.

"למאזדה 3 החדשה צפויה הצלחה רבה, אשר תתרום רבות למכירות החברה". אומרים בכלל. האנליסטים מעריכים כי ההשפעה של ההשקה על מכירות הרכבים החדשים של החברה תתבטא היטב ברבעון השלישי, ויותר מכך - ברבעון הרביעי. "אנו סבורים כי קיימת גם אפשרות שהמתחרים הקטינו הצטיידות על רקע הצטברות המלאים והחשש מהצלחתה של המאזדה החדשה". הם אומרים. "אם כך הדבר, הפוטנציאל העומד בפני החברה גדול עוד יותר". לדבריהם.

האנליסטים בכלל מציינים לטובה גם את ההתעוררות בשוק המכוניות המשומשות: "זהו הטריגר לביקושים בשוק המכוניות החדשות, בגלל שנוצר עודף ביקוש, המהווה תמריץ עבור חברות ההשכרה והליסינג להחליף את צי המכוניות שברשותם". התוצאה", אומרים בכלל, "החברות יחזרו לרכוש מכוניות חדשות" - בשורה טובה לדלק רכב.

לסיכום, אומר בן זאב, "אם זה מה שהחברה עושה בתקופת האטה, אז אפשר להיות אופטימיים וצריך לקנות מניות". ממליץ על המניה ב"קנייה" במחיר יעד של 42 שקל למניה - גבוה ב-21% ממחיר הפתיחה של המניה בבורסה היום.