גימיק חדש בענף הנדל"ן: קפיטל גרופ תקים מגדלי מגורים עם מגרש טניס על הגג

מכירת המגדל הראשון שיקום ברמת גן הושלמה תוך שבוע וחצי; המגדלים כוללים גם מגרשי כדורסל וסקווש

קבוצת הנדל"ן קפיטל גרופ הודיעה היום על השקת קונספט מגורים חדש של "מגדלי ספורט". בכוונת החברה לבנות ליין של מגדלים הדומים באופיים בערים שונות במרכז הארץ ולשווק את הדירות בהם באמצעות קבוצות רכישה, תחום ההתמחות של קפיטל גרופ שבבעלות דני ואלון הרצוג.

מהחברה נמסר כי קבוצת הרכישה של המגדל הראשון בסדרה הכולל 84 דירות, הושלמה כבר בתחילת השבוע שעבר, בתוך שבוע וחצי בלבד. המגדל ממוקם ברחוב כינרת בשכונת נווה יהושע ברמת גן.

לטענת החברה, היא מנהלת מו"מ להקמת מגדלי ספורט נוספים ברמת גן, הוד השרון, פתח תקוה, תל אביב, כפר סבא, נתניה, חולון, הרצליה וראשון לציון. המגדל ברמת גן יתנשא לגובה של 27 קומות: 24 קומות מגורים, מעל 3 קומות של שטחים לשימוש הדיירים ובהם בין השאר לובי, מגרש סקווש, אולמות סגורים לכדורסל וקט-רגל, חדר כושר ועוד.

אולם, ללא ספק הגימיק המרכזי במגדל הספורט היא מגרש הטניס על גג הבניין, בגובה של 100 מטר מעל פני הקרקע, שינצל את דרישת העירייה למשטחי רחיפה בגגות המגדלים לשם הנחתת מחלצים במקרה של שריפה. אדריכלית הפרויקט היא קיקה ברא"ז.

מגדל בן 40 קומות

האופציה לרכישת הקרקע של המגדל ברחוב כינרת נחתמה מול חברת א.לוי. מחיר דירת 4 חדרים מוערך ב-1.2-1.3 מיליון שקל, 5 חדרים ב-1.4-1.5 מיליון שקל ודופלקס 5 חדרים ב-1.8 מיליון שקל.

לפי ההערכות, הקמתו של המגדל תושלם בעוד כשלוש שנים. כ-50% מהדירות נרכשו בידי משקיעים (בעיקר דירות ה-4 חדרים) וכמחצית בידי משפרי דיור (5 חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים). במארס השנה מימשו קפיטל וחברת מגדלים אופציה לקבוצת רכישה במגדל המושבה בפתח תקוה, על קרקע שרכשה מחברת רוטשטיין לבניין בן 124 דירות. בנוסף, קפיטל גרופ הודיעה כי היא "מנהלת מו"מ סופי על מגרש באזור ת"א עליו עתידים לבנות את אחד ממגדלי המגורים הגבוהים בישראל עם למעלה מ-40 קומות ויותר מ-200 יחידות דיור. *