הנפט צנח ב-4.4% ל-60.14 ד' לחבית - שפל של יותר מחודש

מחיר הזהב השחור השלים רצף ירידות של 6 ימים - הרצף הארוך מאז דצמבר ■ דו"ח המלאים הצביע על ירידה של 2.896 מיליון חביות במלאי הנפט הגולמי לעומת צפי לירידה של 3.2 מ' חביות ועלייה חדה מהצפוי במלאי הבנזין ותזקיקי הנפט

מחירו של החוזה העתידי על הנפט הגולמי למסירה באוגוסט המשיך לרדת זה היום השישי ברצף. זהו הרצף הארוך ביותר של ימי ירידה שנרשם מזה 7 חודשים - מאז דצמבר אשתקד.

מחיר החוזה העתידי על הזהב השחור איבד היום 4.4% וצנח לשפל של יותר מחודש - 60.14 דולר לחבית - רמה בו לא היה מאז ה-19 במאי.

ירידת מחיר הנפט היום באה לאחר פרסום דו"ח המלאים שהצביע על ירידה מתונה מהצפוי במלאי הנפט הגולמי ועלייה חדה במלאי המוצרים המוגמרים, נופל מחירו של החוזה העתידי על הנפט הגולמי למסירה באוגוסט ב-2.18% ל-61.6 דולר לחבית.

בדו"ח המלאים שפורסם היום בארה"ב והתייחס לשבוע שהסתיים ב-3 ביולי נרשמה ירידה של 2.896 מיליון חביות במלאי הנפט הגולמי לעומת צפי כי הירידה תסתכם ב-3.2 מיליון חביות.

לעומת זאת מלאי הבנזין עלה ב-1.902 מיליון חביות לעומת צפי כי תרשם עלייה מתונה יותר של 900 אלף חביות, כמות מלאי תזקיקי הנפט (כולל נפט לחימום וסולר) זינקו ב-3.739 מיליון חביות לעומת צפי כי תרשם עלייה של 1.7 מיליון חביות.

הירידה במחירי הסחורות ממשיכה גם היום להיות מושפעת מהודעת רשות הפיקוח על חוזים עתידיים (CFTC) שאמרה אתמול כי בכוונתה לבחון את האפשרות להגביל את המסחר הספקולטיבי בשוק החוזים העתידיים.

[לטבלת חוזים עתידיים]