יו"ר איגוד המפרסמים לשעבר ירון דור מתמנה ליו"ר מגזרים

עד עתה החזיק בתואר זה רוני אריאלי, מייסד הקבוצה ■ בעבר כיהן דור בתפקידים בכירים בשופרסל ובסט ביי

ירון דור, לשעבר יו"ר איגוד המפרסמים, עושה תפנית ומצטרף לענף הפרסום: ל"גלובס" נודע כי דור צפוי להתמנות לתפקיד יו"ר חברת הפרסום מגזרים. עד עתה החזיק בתואר זה רוני אריאלי, מייסד הקבוצה.

כזכור, ירון דור, לשעבר מנכ"ל ניו פארם, נבחר ליו"ר איגוד השיווק הישראלי (איגוד המפרסמים) בעת כהונתו כסמנכ"ל שיווק בשופרסל. אך פחות משנה לאחר בחירתו לתפקיד הוא פרש משופרסל והישארותו בתפקיד היו"ר הועמדה בסימן שאלה היות ולמשך זמן מסוים לא עמד בראש גוף מפרסם.

בסופו של דבר, כמעט בקצה התקופה הקבועה בתקנון האיגוד כרף להישארותו בתפקיד ללא ייצוג גוף מפרסם עבר דור לתפקיד מנכ"ל רשת בסט ביי אך גם שם לא האריך הרומן תקופה ארוכה, דור התפטר מהתפקיד ובהמשך גם פרש מתפקיד יו"ר האיגוד.

משרד הפרסום מגזרים שבשליטת רוני אריאלי הוא אחד הוותיקים בתחום הפרסום המגזרי. המשרד הוקם לפני למעלה מעשור והינו בין היחידים שפועל בשלושת המגזרים: הרוסי, הערבי והחרדי.

לפני כשנה נכנסה לשותפות במשרד קבוצת באומן בר ריבנאי שהחליפה בבעלות את משרד הפרסום פוגל אוגילבי. קבוצת באומן הפקידה בידי מגזרים את ניהול הפעילות של BBR INTERNATIONAL - פעילות הקבוצה במזרח אירופה.

אין זאת הפעם הראשונה שבה במגזרים מתבצע מינוי של איש שיווק לתפקיד בכיר בקבוצה: בעבר מונה לתפקיד מנכ"ל הקבוצה דני פלד- לשעבר סמנכ"ל השיווק בטרה אך שיתוף הפעולה לא ארך ופלד פרש את מקומו תפס אבשה שיליין שקיבל את התפקיד כחלק מהחיבור של באומן בר ריבנאי למגזרים, זאת לאחר שהוא שימש עד אז מנכ"ל BBR INTERNATIONAL.