אלכס קפלון ימונה לתפקיד מנהל מערך המכירות של כלל ביטוח

קפלון יעמוד בראש מערך חדש שיוקם בחודשים הקרובים ומטרתו לאחד את פעילות המכירה של החטיבות השונות בקבוצה המתנהלות כיום בנפרד

תפקיד חדש בכלל חברה לביטוח . היום (ג') הודיעה החברה כי אלכס קפלון ימונה לתפקיד מנהל מערך המכירות של קבוצת כלל ביטוח, בכפיפות ישירה למנכ"ל הקבוצה שי טלמון.

קפלון יעמוד בראש מערך חדש שיוקם בחודשים הקרובים ומטרתו לאחד את פעילות המכירה של החטיבות השונות בקבוצה, המתנהלות כיום בנפרד.

ככל הידוע, בשלב הראשון יהיה קפלון אחראי על המכירות של כל פעילויות הביטוח בקבוצה - חיסכון ארוך טווח (ביטוח חיים, פנסיה וגמל), ביטוח כללי וביטוחי בריאות. המערך החדש ירכז את פעילות המכירה ללקוחות (סוכנים ולקוחות גדולים) ממוקד אחד ותוך תאום בין הפעילויות השונות.

בכלל ביטוח מציינים היום כי "הקמת המערך היא חלק ממהלך שעליו החליט המנכ"ל שי טלמון, לפיו כלל תעבור משיטת שיווק ומכירה המבוססת על 'תפיסת מוצר' לשיטה המבוססת על 'תפיסת לקוח'".

קפלון (בן 46) הצטרף לכלל ביטוח בתחילת 2004 כסגן מנהל מרחב ת"א. ב-2006 מונה לסמנכ"ל וראש תחום מכירות ארצי של החטיבה לחיסכון ארוך טווח. הוא משמש בנוסף כיו"ר דירקטוריון חברת הבת כלל החזקות סוכנויות, המאגדת את סוכנויות הביטוח שבבעלות כלל ביטוח. בעבר שימש קפלון כמנכ"ל ושותף בסוכנויות הביטוח אלפא-גל ולפני כן היה בקבוצת מגדל.