פארטיגיימינג תרכוש את קאשקייד לאחר ש-888 ויתרה

"הסאנדיי טיימס" מדווח כי החברה תירכש תמורת 100 מיליון ליש"ט ■ 888 היתה בין המתמודדות המובילות לרכישת קאשקייד ■ קאשקייד ידועה בעיקר בזכות המותג Foxybingo שנחשב לאחד מאתרי הבינגו המקוונים הפופולריים ביותר באנגליה

PartyGaming (סימול: PRTY.L) צפויה להודיע בקרוב על רכישת Cashcade, הבעלים של foxybingo.com, תמורת 100 מיליון ליש"ט (163.1 מיליון דולר). כך מדווח "הסאנדיי טיימס".

חברת PartyGaming צפויה לשלם סכום ראשוני של 75 מיליון ליש"ט, שבעקבותיו יגיע סכום נוסף של 25 מיליון ליש"ט, בהתאם לביצועים של Cashcade במהלך השנים 2009 ו-2010.

Cashcade ידועה בעיקר בזכות המותג Foxybingo שנחשב לאחד מאתרי הבינגו המקוונים הפופולריים ביותר באנגליה. החברה רשמה אשתקד הכנסות של 45 מיליון ליש"ט (72 מיליון דולר), ורווח לפני הוצאות מימון ומס של 12.3 מיליון ליש"ט (19.6 מיליון דולר). קבוצת המדיה News&Media, המחזיקה כ-20% ממניות Cashcade, צפויה להרוויח מהעיסקה.

נזכיר כי ב-24 למאי, פורסמה ידיעה ב"טיימס" הבריטי. לפיה 888 , שנמצאת בשליטת האחים אבי ואהרון שקד, ו-PartyGaming, היו בין החברות המתמודדות על רכישת מפעילת אתרי בינגו פרטית בריטית שעונה לשם Cashcade, אשר אחד מבעלי מניותיה הוא קבוצת המדיה News&Media.

לפי הידיעה ב"טיימס" מסוף מאי, לחברה הישראלית היה סיכוי לא רע להגיע לקו הגמר ולרכוש את Cashcade, על רקע העובדה כי השתיים משתפות פעולה, כש-888 מספקת לראשונה תוכנות על בסיסן מפעילה Cashcade חלק מאתריה.

מ-888 נמסר בתגובה: "והיה והפירסומים לגבי סכום העסקה נכונים הרי ש-888 סברה שמדובר במחיר גבוה מדי לשווי הנכס".