הכנסותיה של קליקסופטוור זינקו ב-31% ל-14.4 מיליון דולר

עקפה את צפי האנליסטים הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח, עם רווח של 9 סנט למניה לעומת צפי ל-7 סנט למניה בלבד ■ בחברה צופים המשך בעלייה בהכנסות

קליקסופטוור (ClickSoftware), המפתחת פתרונות תוכנה שמאפשרים לחברות לנהל באופן אוטומטי מערכי טכנאים וכוח אדם נייד, דיווחה הבוקר על תוצאות הרבעון השני.

בשורה העליונה רשמה החברה זינוק של כ-31% בהכנסות שהסתכמו ברבעון השני של 2009 ב-14.4 מיליון דולר. בשורה התחתונה, זינק הרווח הנקי ל-2.9 מיליון דולר או 9 סנט למניה מדוללת , לעומת רווח של 100 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

בכך, עקפה החברה את תחזיות האנליסטים שציפו לרווח של 7 סנט למניה והכנסות של 13.75 מיליון דולר.

הכנסות החברה ממכירת רשיונות תוכנה הסתכמו ב-4.1 מיליון דולר - עלייה של 32%, בתחום התחזוקה והשירות רשמה החברה עלייה של 30% בהכנסות שהסתכמו ב-10.3 מיליון דולר.

הרווח התפעולי עמד על 9.6 מיליון דולר - זינוק של 43.2% לעומת הרבעון המקביל. שיעור הרווח התפעולי עמד על 67% מההכנסות לעומת שיעור רווח תפעולי של 61% ברבעון המקביל אשתקד.

ד"ר משה בן בסט, יו"ר ומנכ"ל החברה, אמר כי "אנו מאוד מרוצים מהתוצאות ברבעון השני שנובעות ממספר לקוחות חשובים שנוספו לנו. היעילות התפעולית שלנו עלתה וממשיכה להשתפר, במהלך הרבעון הנוכחי השלמנו את רכישת חברת מנצ'יטרה בהודו. בנוסף, בתחילת יולי, חתמנו לרכישת AST, רכישה שתאפשר לנו לספק שירותי "תוכנה כאמצעי שירות" - (Saas) ותחזק את האסטרטגיה שלנו לספק פיתרון מקיף לכל הלקוחות השלנו ללא קשר לגודל שלהם.

בחברה מעריכים כי במחצית השנייה של 2009 תרשום החברה עלייה של בהכנסות לעומת המחצית הראשונה של 2009 ומחצית השנה האחרונה של 2008.

קליקסופטוור