"יום לייף סטייל" 2009: סופר-פארם מכרה פי חמש מאשר ביום רגיל

מהחברה נמסר כי כ-120 אלף מלקוחות המועדון ביצעו אמש קניות בסופר-פארם בהיקף של 37 מיליון שקל

רשת סופר-פארם, שקיימה אמש (ד') את יום לייף סטייל - אירוע קניות המאפשר ללקוחות המועדון ליהנות מהטבות של בין 40%-70% הנחה - מדווחת על היקף מכירה של 37 מיליון שקל (לפני מע"מ) - פי חמש מיום מכירות רגיל ברשת.

מהחברה נמסר כי כ-120 אלף לקוחות המועדון הגיעו לסניפי הרשת שהיו פתוחים עד חצות.

כ-35% מהמחזור הגיע ממחלקת הקוסמטיקה, אשר רשמה גידול במחזור המכירות ובכמות הפריטים וכן בכמות הלקוחות מול השנה שעברה.

רבי המכר היו: אולוויז/אולדייז (65 אלף יחידות), נוזל כלים פרי (35 אלף יחידות) ונייר טואלט מולט (28 אלף יחידות).

מועדון לייף סטייל הוקם בינואר 1998. המועדון כולל 300 אלף לקוחות, אשר 92% מהם פעילים.