רשת סופר-פארם, שקיימה אמש (ד') את יום לייף סטייל - אירוע קניות המאפשר ללקוחות המועדון ליהנות מהטבות של בין 40%-70% הנחה - מדווחת על היקף מכירה של 37 מיליון שקל (לפני מע"מ) - פי חמש מיום מכירות רגיל ברשת.
מהחברה נמסר כי כ-120 אלף לקוחות המועדון הגיעו לסניפי הרשת שהיו פתוחים עד חצות.
כ-35% מהמחזור הגיע ממחלקת הקוסמטיקה, אשר רשמה גידול במחזור המכירות ובכמות הפריטים וכן בכמות הלקוחות מול השנה שעברה.
רבי המכר היו: אולוויז/אולדייז (65 אלף יחידות), נוזל כלים פרי (35 אלף יחידות) ונייר טואלט מולט (28 אלף יחידות).
מועדון לייף סטייל הוקם בינואר 1998. המועדון כולל 300 אלף לקוחות, אשר 92% מהם פעילים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.