רכישת החטיבה של נורטל סייעה לרדוור לעקוף את התחזיות

רדוור חזרה לרווח מתואם של 4 סנט למניה, בעוד האנליסטים ציפו להפסד מתואם בשיעור זהה ■ הונה העצמי הסתכם ב-143.7 מיליון דולר - 72.7% מהמאזן

ספקית פתרונות האינטגרציה להעברת מידע ברשתות עסקיות רדוור מקבוצת רד עקפה את תחזיות האנליסטים ברבעון השני של השנה. החברה הציגה רווח מתואם של 4 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 25 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. מדובר ברווח של 800 אלף דולר בסך הכל במונחי Non-GAAP, לעומת הפסד של 5 מיליון דולר שלא על-פי העקרונות החשבונאים המקובלים ברבעון השני של 2008.

הכנסותיה של רדוור עלו ברבעון השני ב-13% ל-27.1 מיליון דולר. יצוין, כי האנליסטים ציפו בממוצע (ארבעה, על פי נתוני סוכנות הידיעות "תומסון פיננשל") כי החברה תסיים עדיין בהפסד בשורה התחתונה - של 4 סנט למניה. החברה הפתיעה ביחס לתחזיות גם בשורה העליונה, שכן אלו צפו גידול מתון יותר של 4.5% בלבד ל-25.11 מיליון דולר.

ועדיין, במונחי GAAP החברה הציגה הפסד של 1.7 מיליון דולר (9 סנט למניה בודדת) - קיטון של 76.1% בהשוואה לרבעון המקביל. בבסיס חישוב זה נכללת השפעת תגמול מבוסס מניות לעובדים (הענקת כתבי אופציות) ופחת בגין נכסים בלתי מוחשיים. מתחילת השנה עלתה מניית רדוור בנאסד"ק ב-66.8%.

יתרות המזומנים ושוויים (כולל פקדונות בנקאיים ואג"ח סחירות, לרבות אג"ח שייפדו בעוד למעלה משנה) הסתכמו ב-114.7 מיליון דולר, גבוהים ב-600 אלף דולר בהשוואה לרמתם בסוף הרבעון הראשון. רדוור נסחרת ברשימת ה-Global Select היוקרתית של הנאסד"ק לפי שווי-שוק של 169.96 מיליון דולר. הונה העצמי של החברה הסתכם ב-143.72 מיליון דולר, 72.7% מהמאזן כולו.

"הרבעון הנוכחי משקף את המינוף של המודל העסקי החזק שלנו כשהצלחנו לגדול בעסקי הליבה, תוך שרשמו הכנסות שיא מחטיבת ה-Alteon של נורטל, אותה רכשנו לאחרונה", אמר רועי זיסאפל, המנכ"ל. "זוהי אינדיקציה לחוזקן של התוצאות שלרדוור בזמן אקלים כלכלי קשה - ובתוספת החטיבה של נורטל, אנו מאמינים כי יש לנו מצע יציב להמשך הצמיחה". בפברואר, נזכיר, הציעה רדוור 17.6 מיליון דולר עבור חטיבת ביצוע האפליקציות של ענקית התקשורת הקנדית שקרסה.

רדוור