התאבד כי נחשד בגניבת iPhone - המשפחה תפוצה ב-52 אלף דולר

לפני שקפץ אל מותו מחלון דירתו בעיר שנז'ן שבסין, סיפר סון דאניונג, שעבד בחברת Foxconn הטייוואנית, כי במהלך חקירתו הוכה ונכלא בידי אנשי הביטחון של החברה בה עבד

חברת Foxconn הטייוואנית, המייצרת את האייפון עבור אפל, תשלם פיצויים למשפחת עובד החברה הסיני שהתאבד לפני כשבועיים לאחר שנחשד בגניבת אבטיפוס לדגם החדש של המכשיר.

לפני שקפץ אל מותו מחלון דירתו בעיר שנז'ן שבסין סיפר סון דאניונג לחבריו כי במהלך חקירתו הוכה ונכלא בידי אנשי הביטחון של החברה בה עבד.

התאבדותו של דאנוינג בן ה-25, שהיה ממונה על משלוח 16 דגמי אבטיפוס למטה אפל בארה"ב ונחשד בגניבת אחד המכשירים, חשפה את הצד האפל של מדיניות העמימות של אפל בכל הנוגע למוצרים החדשים של החברה, מדיניות שהיא גם אסטרטגיה שיווקית היוצרת תכונה סביב כל השקת מוצר מבית אפל.

דובר חברת Foxconn, קבלנית המשנה הגדולה בעולם למוצרי אלקטרוניקה, מסר כי החברה תשלם להוריו של דאניונג פיצויים חד-פעמיים של 52,600 דולר וכן קצבה שנתית של 4,385 דולר למשך שארית חייהם.

Foxconn ואפל הודיעו לאחר התאבדותו של דאניונג כי הן מצרות על המקרה ויחקרו את העניין. קצין הביטחון שנחשד בהכאתו של דאניונג הושעה מתפקידו, הוא הודה כי משך את המנוח בכתפיו אך הכחיש כי היכה אותו.