רבעון מוצלח לוואלה: ההכנסות עלו ב-12%, הרווח התפעולי זינק ב-10%

ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב-31.2 מיליון שקל ■ הרווח עלה ב-4% ל-4.45 מיליון שקל ■ צבר ההזמנות של החברה עלה ב-11% ל-23.8 מיליון שקל

שיפור בתוצאות הכספיות של חברת האינטרנט וואלה ברבעון השני של השנה, בעיקר הודות לעלייה בתקציבי הפרסום ברשת. החברה רשמה צמיחה של 12.6% בהכנסות, אשר הסתכמו ב-31.2 מיליון שקל, כאשר בקנה של החברה ניצב צבר הזמנות של כ-23.8 מיליון שקל - עלייה של 11% בהשוואה לסוף הרבעון הראשון.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי של וואלה עלה ב-4.2% ל-4.45 מיליון שקל. הרווח הגולמי עלה ב-11.7% ל-17.1 מיליון שקל והרווח התפעולי של החברה עלה ב-10% והסתכם ב-6.3 מיליון שקל. במקביל, נרשמה עלייה בהוצאות החברה: הוצאות הפיתוח עלו ב-16%, הוצאות המכירה והשיווק עלו ב-8% והוצאות ההנהלה והכלליות עלו ב-15%. בסך הכל הסתכמו ההוצאות הללו בכמעט 11 מיליון שקל.

וואלה מספקת שירותי תוכן דרך הפורטל הקרוי על שמה, בו גולשים כ-5 מיליון משתמשים שונים מדי חודש. בנוסף, החברה מספקת שירותי דואר אלקטרוני, סחר אלקטרוני, תיירות ושירותי מידע נוספים. החברה מפעילה גם רשת חברתית באמצעות השליטה באתר "מקושרים".

"הגידול בהכנסות החברה נובע בעיקר מגידול בתקציבי פרסום המופנים לאינטרנט ומהעמקת מגוון מוצרי הפרסום שמציעה החברה", נכתב בדו"חות החברה.

את המחצית הראשונה של השנה סוגרת וואלה גם גידול של 17.2% בהכנסות לרמה של 61.3 מיליון שקל, כאשר הרווח הנקי זינק ב-30% ל-10 מיליון שקל.