חברת האינטרנט בבילון שבשליטת נועם לניר מדווחת היום (ד') על גידול של כ-42% בהכנסות הרבעון השני ל-23 מיליון שקל, לעומת 16.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות מתחום מכירות התוכנה צמחו בכ-14% ל-16.2 מיליון שקל, בהשוואה ל-14.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. הכנסות תחום השיווק והפרסום באינטרנט זינקו בכ-210% ל-6.2 מיליון שקל.
הרווח התפעולי הסתכם לסך של 4.8 מיליון שקל, לעומת 3.9 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2008, צמיחה של כ-23%. בשורה התחתונה, הרווח הנקי טיפס בכ-60% והגיע ל-5.1 מיליון שקל, או 12 אג' למניה, לעומת 3.2 מיליון שקל, או כ-9 אג' למניה, בתקופה המקבילה.
אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון: "אני מרוצה מעמידתינו ביעדי הרבעון וביעדי החציון. ברבעון החולף הישקנו את בבילון 8 שזוכה לפופולריות רבה בכל העולם. אנחנו שומרים על מעמדינו כמובילים עולמיים בתחום".
בבילון 
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.