מיקרוסופט ישראל שוקלת אם לקיים את כנס טק-אד ב-2010

זהו אחד האירועים המרשימים של עולם ההיי-טק ונחשב לכינוס הטכנולוגי האטרקטיבי ביותר בישראל ■ מיקרוסופט בתגובה: "בכוונת החברה לקיים את הכנס במחצית השנייה של 2010"

בשנת 2001 ייבאה מיקרוסופט בפעם הראשונה את כנס טק-אד (Tech-Ed) העולמי לישראל. זהו אחד האירועים המרשימים של עולם ההיי-טק ונחשב לכינוס הטכנולוגי האטרקטיבי ביותר בישראל. הוא כולל 3 ימים עמוסים בטכנולוגיה ובאירועים חברתיים בבתי המלון המפוארים באילת. אולם ייתכן, שהמצב הכלכלי משפיע גם כאן. ל"גלובס" נודע, כי במיקרוסופט ישראל שוקלים לוותר על קיום הכנס ב-2010, שהיה מיועד לאפריל, והחברה כבר הייתה אמורה להתחיל בהכנות לקראתו.

במקביל, נערכת החברה לאירוע גדול שיתקיים בתל-אביב לכבוד השקת מערכת ההפעלה החדשה חלונות 7, שמתוכנן לנובמבר, אליו עתיד להגיע גם קווין טרנר, מנהל העסקים הראשי (COO) במיקרוסופט העולמית.

במיקרוסופט ישראל טוענים כי "לרגל השקת חלונות 7, מיקרוסופט בנתה לוח אירועים שנתי שבמרכזו אירוע השקה גדול בנובמבר. בשל סמיכות האירועים, בכוונת החברה לקיים את כנס טק-אד במחצית השנייה של 2010, ולא בחודש אפריל כמקובל".

ההכנות לכנס טק-אד דורשות מאמצים רבים והעלות מוערכת בכ-10 מיליון שקל. במיקרוסופט, כך נודע, החליטו שלא לתקצב את הכנס לשנת הכספים 2010, כלומר שנת הפעילות שמסתיימת ביוני 2010. ייתכן שמיקרוסופט תקיים את הכנס במועד מאוחר יותר ב-2010, אולם כרגע עדיין קשה להעריך אם ומתי זה יתרחש.

השנה הקרובה תהיה עמוסה באירועים עבור מיקרוסופט העולמית. בסוף אוקטובר תשיק החברה את מערכת ההפעלה חלונות 7, שלה מחכים כבר זמן רב, וההשקה צפויה להתקיים במקביל בכל העולם. בהמשך אמורה מיקרוסופט להוציא גרסאות המשך למערכת הWindows Server 2008-, ולתוכנות האופיס.