אות "יקיר פסטיבל עכו" לישראל דורון ולמיכה יינון

מדי שנה מעניקים מנהלי פסטיבל עכו את אות יקיר הפסטיבל לאישי ציבור בולטים שתרמו במהלך השנים לאירוע בפרט, ולחיי התרבות בארץ בכלל

ישראל דורון, לשעבר ראש עיריית עכו, ומיכה יינון, ראש מנהל התרבות במשרד המדע, התרבות והספורט, יקבלו את עיטורי "יקיר פסטיבל עכו" במסגרת אירועי הפסטיבל ה-30 שיתקיימו בחול המועד סוכות במתחם העיר העתיקה ובאולמות האבירים. דורון יקבל את העיטור על תרומתו הרבה לביסוס מעמדו של האירוע בשנותיו הראשונות, בעוד יינון יקבל את העיטור לאות הערכה על פועלו רב השנים בתחום התרבות בישראל ולרגל פרישתו הצפויה לגמלאות בסוף החודש.

מדי שנה מעניקים מנהלי פסטיבל עכו את אות יקיר הפסטיבל לאישי ציבור בולטים שתרמו במהלך השנים לאירוע בפרט, ולחיי התרבות בארץ בכלל. בין הזוכים באות בשנים עברו - עודד קוטלר, יוסי פרוסט, יעקב אגמון, דודי מעיין, יובל מסקין ואיציק ויינגרטן.

בסוף השבוע שלח מיכה יינון מכתב פרידה רשמי למנהלי מוסדות התרבות השונים בארץ, ובין השאר כתב על תקופת כהונתו כראש מנהל התרבות: "הייתה זו תקופה מרתקת של שגשוג ופריחה של תחומים שלמים כמו הקולנוע, המחול, התיאטרון, הפרינג', השירה, הפסטיבלים, האופרה ועוד. כל זאת בצד קשיים ומאבקי תקציב אינסופיים, ניסיונות ליותר שוויוניות באמצעות גיבוש תבחינים בתחומים רבים, משברים בתזמורות, בתיאטראות ובעמותות השונות".