גזית גלוב ישראל מעמידה למכירה 50% ממתחם G בעפולה

זאת לפי שווי של 280 מיליון שקל ■ כזכור, גזית גלוב ישראל, בניהולו של רונן אשכנזי, רכשה את חלקו של גבי אדרי (25%) במרכז המסחרי בפברואר ב-50 מיליון שקל והשלימה את רכישת הבעלות המלאה על המתחם

חברת גזית גלוב ישראל מעמידה למכירה 50% מהמרכז המסחרי G בעמק שבעפולה, כך נודע ל"גלובס". לפי הערכות בשוק, שווי הקניון הוא לפחות כ-280 מיליון שקל.

כזכור, גזית גלוב ישראל, בניהולו של רונן אשכנזי, רכשה את חלקו של גבי אדרי (25%) במרכז המסחרי בפברואר ב-50 מיליון שקל והשלימה את רכישת הבעלות המלאה על המתחם.

מרכז G בעמק כולל 24 אלף מ"ר ולפני חצי שנה נפתח שלב ג' בשטח של 2,000 מ"ר. גזית גלוב ישראל רכשה לפני יותר משלוש שנים 50% מהמתחם מידי גבי אדרי ושותפו משה חדיף לפי שווי של 171 מיליון שקל. מאוחר יותר רכשה החברה 25% מחדיף, כך שהיא החזיקה ב-75% ואילו אדרי ב-25%. כאמור מפברואר מחזיקה גזית ב-100% מהמתחם.

במרכז G בעמק פועלים כ-70 בתי עסק והעוגנים הם שופרסל, אייס, סופר פארם, מנגו וקסטרו. דמי השכירות במרכז נעים בין 40 דולר ל-60 דולר למ"ר לחודש.

גזית גלוב ישראל, החברה בת של גזית גלוב שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל, מחזיקה ב-20 מרכזים, מתוכם 11 פעילים, ארבעה בשלבי פיתוח, וחמישה נוספים בשלבי תכנון שייבנו ב-2010. השנה נפתח המרכז המסחרי G כפר סבא ובהמשך ייפתח קומפלקס בתי הקולנוע והבילוי G סינמה סיטי בראשון לציון ו-G צמרת בפארק צמרת. ב-2010 צפויים להיפתח G רמת אביב בשותפות עם עו"ד משה שוב ו-G אילת.

דובר גזית גלוב ישראל מסר בתגובה כי "החברה מקבלת בכל עת פניות והצעות לרכישת נכסים שבבעלותה. לחברה אין על מה לדווח".