כלל פיננסים: גברו סיכוייו של שאול אלוביץ' לזכות במירס

בבית ההשקעות מעלים את ההמלצה למניית פרטנר ל"תשואת-שוק" ואת מחיר היעד ב-7.5% ל-72 שקל למניה ■ לקראת השקת ה-iPhone: "נדמה שכל חברות הסלולר היו מעדיפות שמכשיר המגע הזה לא היה מומצא מלכתחילה"

כלל פיננסים, בעקבות רכישת פרטנר תקשורת , אומרים היום (ד') כי גברו סיכוייו של שאול אלוביץ' לזכות במירס. זאת, לאחר שבעל השליטה בסמייל ויורוקום, הפסיד במירוץ על חברת הסלולר השנייה בגודלה בישראל לבעל השליטה בסאני תקשורת.

בבית ההשקעות מעלים את ההמלצה למניית פרטנר ל"תשואת-שוק" מ"תשואת-חסר" ואת מחיר היעד ב-7.5% ל-72 שקל למניה. מחיר זה גבוה ב-9.1% משער הפתיחה של מניית חברת הסלולר הבוקר בבורסה בתל-אביב. "אנו מעריכים כי שינוי מבנה ההון על-ידי בעלי השליטה החדשים הוא חיובי לחברה", נכתב בסקירה.

ההערכה היא כי אחד מהצעדים הראשונים שינקטו בפרטנר עם בעל הבית החדש בשליטה הוא חלוקה מאסיבית יותר של הדיבידנד, חלוקה שכיום עומדת על 80% מהרווח הנקי ("השיעור הנוכחי משקף תשואת דיבידנד שנתית של 7.6%", כותב האנליסט צחי אברהם).

"נדמה שכל חברות הסלולר היו מעדיפות שמכשיר המגע הזה לא היה מומצא מלכתחילה"ף מתייחס אברהם להשקתו הצפויה של מכשיר ה-iPhone בישראל. עול סבסוד מכשירי הסלולר מעיק כבר כיום על פרטנר, והיקפו נטו עומד על 55 מיליון שקל. בכך, היא שונה מפלאפון, שמעדיפה להרוויח על מכירת הציוד. "החוזה שנחתם בנוגע ל-iPhone צפוי להוביל את פרטנר, כמו גם את חברות הסלולר האחרות, להוצאות לא קטנות החל מהרבעון הרביעי". להערכתו, היקף הסבסוד תלוי בתמחור חבילות הגלישה ובמידת היענות הציבור.

פרטנר