תקציב הפרסום של דיזינגוף סנטר עובר למקאן בוטיק

דיזינגוף סנטר נחשב למפרסם קטן יחסית, שעיקר פעילותו היא מחוץ לטלוויזיה ■ היקף תקציב הפרסום מוערך בכ-3 מיליון שקל בשנה

תקציב הפרסום של דיזינגוף סנטר עובר למקאן בוטיק - משרד הפרסום המתמחה בטיפול בתקציבים קטנים מקבוצת מקאן-אריקסון. היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון שקל בשנה.

דיזינגוף סנטר נחשב למפרסם קטן יחסית, שעיקר פעילותו היא מחוץ לטלוויזיה. הקמפיין הבולט האחרון שלו נעשה באמצעות משרד הפרסום "הביילינים" תחת הסיסמה "אל תפספסו את האוטובוס לסנטר".

הקמפיין הציג אוטובוסים ממותגים שמובילים לדיזנגוף סנטר, כאשר בצד האחורי של האוטובוס רואים בחור רץ המנסה להיתלות על האוטובוס בצורה דרמטית כדי לא לפספס את האוטובוס לסנטר. בצידי האוטובוס הופיעו בכל פעם חנויות אחרות, על מנת להדגיש את התמהיל והמגוון הרב שהסנטר מציע.

דיזנגוף סנטר משתרע על שטח של כ-100 אלף מ"ר וכולל למעלה מ-400 חנויות במגוון תחומים כגון אופנה, מזון, בתי-קולנוע, חשמל, קוסמטיקה ועוד. בין המותגים הפועלים בו נמנים: רנואר, המשביר לצרכן, זארה, twentyfourseven, נייקי, g-star, ספרינגפילד, אדידס, מנגו, טויז אר אס ועוד.