סלקום מאפשרת לשחק בסלולרי בלי להתנתק מהמחשב

בעזרת אפליקציית התוכן Hoot, המשתמש מפעיל את המחשב מרחוק - כך שהוא יכול להפעיל את משחק מהנקודה האחרונה בה שמר אותו על המחשב האישי

חברת הסלולר סלקום השיקה היום את אפליקציית התוכן Hoot המאפשרת לגיימרים להמשיך לשחק במשחקים המותקנים במחשב הביתי גם בטלפון הסלולרי. בעזרת האפליקציה, המשתמש מפעיל את המחשב מרחוק, כך שהוא יכול להפעיל את משחק מהנקודה האחרונה בה שמר אותו על המחשב האישי.

הטכנולוגיה, ששייכת לחברת Graphtech הישראלית, דורשת מהמשתמש להתקין תוכנה מתאימה על המחשב בבית ועל הטלפון. בצורה הזו, כל המשאבים והחישובים של המשחק מתבצעים במחשב בבית והסלולרי רק מציג את הווידיאו, כך שהאיכות הגרפית והתגובה של המשחק אמורים להישמר.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, אומר כי "בעולם בו בכל רגע מושק משחק מחשב חדש, חיפשנו אפליקציה שתקצר את משך זמן ההתאמה של המשחק מהמחשב לגרסה הסלולרית". לשירות מתווסף אמולטור - אפליקציה באתר שמדמה משחק בסלולר בחינם למספר דקות, כך שהלקוח יוכל להתנסות לפני רכישת השירות.

שירות Hoot פעיל כרגע רק על חלק מדגמי הטלפון של נוקיה ושל סוני אריקסון. עלותו 19.90 שקל לחודש, כולל תעבורת נתונים ללא הגבלה. במקביל, השיקה סלקום חנות משחקי סלולר של חברת EA במודל צריכה ללא הגבלה, בפורמט השכרה. לקוחות שיצטרפו לשירות יוכלו להוריד משחקים כמו פיפ"א.