בעוד חברות כמו שברולט ורנו מגבירות את פעילות הייצור שלהן בקוריאה, הקוריאניות דווקא מרכזות בהדרגה את פעילות הייצור שלהן באירופה. בשנה הבאה, למשל, עתידות שתיים מהמכוניות החשובות ביותר של החברה בישראל להעתיק את בסיס הייצור שלהן לאירופה.
הראשונה היא ה-I30 האצ'בק, שמגיע אלינו כיום מקוריאה ובעתיד הקרוב תגיע אלינו מהמפעל של יונדאי בצ'כיה. השנייה היא ה-I20, שכיום מיוצרת עבור שווקי הייצוא בהודו, אבל החל מהשנה הבאה תיוצר באחד המפעלים של יונדאי באירופה ייתכן שבטורקיה, לצד האקסנט שכבר מיוצרת שם.

השלישי בתכנון לייצור באירופה הוא היונדאי IX35 החדש, מחליפו של הטוסון הוותיק. הרכב ייחשף רשמית ב-15 בספטמבר לפני תערוכת פרנקפורט אולם תמונותיו הרשמיות כבר דלפו בקוריאה ומובאות כאן. הרכב ארוך ב-8.5 ס"מ מהרכב הנוכחי, רחב ממנו משמעותית ומציע עיצוב חוץ מפוסל, שעוצב כולו בסטודיו האירופאי של יונדאי ומכונה "פיסול נוזלי". המפרטים טרם פורסמו אולם הם יכללו מנוע טורבו-דיזל מתקדם בהספק של מעל 170 כ"ס, מנוע 1.6 ליטר בנזין טורבו 175 כ"ס ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.