הכנסות סאפיינס הסתכמו ברבעון ב-10.2 מיליון דולר

הרווח Non-GAAP הסתכם ב-1.1 מיליון דולר ■ הרווח נקי הסתכם ב-886 אלף דולר ■ המנכ"ל, רוני על-דור: "הביקוש למוצרי החברה הולך וגובר"

"ברבעון השני של שנת 2009 המשכנו להציג שיפור בתוצאות למרות האתגרים שהציבה בפנינו הכלכלה העולמית", אומר מנכ"ל סאפיינס , רוני על-דור. החברה, שמספקת פתרונות תוכנה ומתמקדת בתחום הביטוח, פרסמה היום דו"חות רבעוניים. בשורת ההכנסות נרשמה ירידה הן ביחס לרבעון המקביל והן ביחס לרבעון הקודם, בעוד שבשורה התחתונה סאפיינס מצליחה לשמור על הרווחיות, בניגוד לרבעון המקביל בו רשמה הפסד.

ברבעון השני רשמה סאפיינס הכנסות של 10.2 מיליון דולר, ירידה של 7% ושל כ-5% ביחס לרבעון המקביל והקודם, בהתאמה. במחצית הראשונה של 2009 הסתכמו ההכנסות ב-21 מיליון דולר.

הרווח הנקי של סאפיינס ברבעון השני הסתכם ב-886 אלף דולר, ובמחצית הראשונה הרווח הגיע ל-1.9 מיליון דולר, לעומת הפסד של 1.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2008. על בסיס Non-GAAP הרווח הרבעוני היה 1.1 מיליון דולר, שהם 5 סנטים למניה.

"ברבעון השני שיפרנו את הרווח התפעולי Non-GAAP. הצלחה זו מוצגת כבר ביתרות ההון העצמי, ההון החוזר ויתרת המזומנים של החברה כיום בהשוואה לשנה שעברה", אמר על-דור. "בנוסף, הביקוש למוצרי החברה הולך וגובר. אני מאמין כי עם הפתרונות שהחברה מציעה בתחום הביטוח, ביצועים פיננסיים משופרים ובסיס לקוחות רחב נמשיך לחזק את מעמדנו בשוק העולמי".

בקופת סאפיינס היו בסוף הרבעון 10.4 מיליון דולר. בדצמבר סאפיינס אמורה לשלם את התשלום האחרון של האג"ח להמרה שלה, חוב שמופיע במאזן החברה כיום בסך 4.8 מיליון דולר. סאפיינס היא חלק מקבוצת פורמולה שבשליטת אמבלייז. החברה נסחרת ברשימת הקפיטל מרקט של הנאסד"ק ובבורסת ת"א ושווי השוק שלה הוא 21 מיליון דולר.