ערוץ 10 ישדר את משחק הגומלין בין מכבי חיפה לזלצבורג

זכויות השידור של הקרב על העלייה לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג נרכשו מערוץ הספורט ■ המשחק ישודר במקביל גם בספורט 5 HD ■ המשחק הראשון בין הקבוצות, ששודר בערוץ 2, גרף רייטינג של 17%

ערוץ 10 ישדר ביום שלישי הקרוב (21:45) את משחק הגומלין על העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות בין מכבי חיפה לרד בול זלצבורג, לאחר שרכש את זכויות השידור מערוץ הספורט.

המשחק ישודר במקביל בספורט 5 HD, ויהפוך למשדר הראשון אי פעם שמשודר מישראל בטכנולוגיית היי דפינישן.

ערוץ 10 כבר שידר העונה 3 ממשחקיה של האלופה הישראלית במוקדמות ליגת האלופות. שניים בשלב המוקדמות הראשון בו השתתפו הירוקים, מול גלנטורן מצפון אירלנד, ועוד אחד מול אוקטבה הקזחית בשלב המוקדמות הקודם.

בשבוע שעבר שידרה זכיינית ערוץ 2 רשת את המשחק הראשון מול זלצבורג, שהתברר כהצלחה ספורטיבית (ניצחון 1-2), וגם נתוני הצפייה הרשימו - המשחק גרף רייטינג ממוצע של 17% בקרב משקי-בית יהודיים, והיה המשדר הכי נצפה של יום רביעי.

במקרה שמכבי חיפה תעפיל לשלב הבתים, מעניין יהיה לראות איך יתמודדו ערוצי הברודקאסט על זכויות השידור. המשחקים בשלב הבתים מתקיימים בימים שלישי ורביעי - מה שיאפשר לרשת לשדר את המשחקים בימי רביעי, בעוד שערוץ 10 יוכל לרכוש את המשחקים ביום שלישי. על-פי הערכות, קשת, שמשדרת בימי שלישי, לא צפויה להתמודד על שידור המשחקים.

אגב, גם כניסה של הפועל תל-אביב לשלב הבתים של הליגה האירופית, המשוחקת בימי חמישי, צפויה לגרוף התעניינות מצדי ערוצי הברודקאסט.