רגע לפני הקרבות על הקניות לחגים, רשת
יינות ביתן יוצאת במהלך שיווקי עתיר משאבים. ל"גלובס" נודע כי בכוונת הרשת להגריל 15 מכוניות
רנו סימבול, בשווי של 107 אלף שקל למכונית.
בהגרלות שיתקיימו לאחר החגים יוכלו להשתתף צרכנים שיבצעו רכישה בסך 99 שקל ומעלה באחד הסניפים. למעשה, בכל סניף תוגרל מכונית אחת.
המהלך ילווה בקמפיין פרסומי רחב בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ושלטי חוצות. בסך-הכל תשקיע הרשת במהלך 3 מיליון שקל.
מדובר במהלך יוצא דופן לרשת יינות ביתן, שהתרחקה עד כה מהתקשורת והסתפקה בפרסום מקומי בלבד. המהלך נובע כנראה מהכרה בצורך לחזק את המודעות למותג שצמח מאוד בשנים האחרונות. כיום, צרכנים שלא מודעים למותג מקשרים אותו עם סופרמרקט ליינות ולא בהכרח למזון.
רשת יינות ביתן, שנוסדה ב-1995, נמצאת בבעלות נחום ביתן. הרשת מונה היום 15 סניפים בערים אשקלון, אשדוד, חולון, ראשון-לציון, רעננה, כפר-סבא, ראש-העין, פתח-תקווה, אילת ובקריית שדה-התעופה. מחזור המכירות השנתי של הרשת הסתכם בשנת 2008 ב-1.2 מיליארד שקל.
רשת יינות ביתן התרחבה מאוד בשנים האחרונות באמצעות שורה של רכישות שביצעה בשוק. הרשת רכשה את רשת יד יצחק (3 סניפים) ב-121 מיליון שקל, את סופר רמה (4 סניפים) תמורת 50 מיליון שקל, את סופרמרקט "משב מרקט" באילת תמורת 8 מיליון שקל ושני סופרמרקטים שכונתיים, בערים אשדוד וראשון-לציון, תמורת 8 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.