MSN ישראל משיקה ערוץ קניות חדש באתר

זאת במסגרת שיתוף-פעולה לטווח ארוך עם אתר הקניות Get It

חטיבת האונליין של מיקרוסופט ישראל השיקה אתמול (א') ערוץ קניות חדש בפורטל MSN ישראל, במסגרת שיתוף-פעולה עם אתר הקניות Get It, שנמצא בבעלות קבוצת ג. יפית, פדרמן החזקות ופורטל תפוז. שיתוף-הפעולה הוא לטווח ארוך, בצד התוכני והמסחרי.

אתר הקניות של MSN יכלול קטגוריות של מוצרים, בהן אלקטרוניקה, מוצרי חשמל, צילום, מחשבים, ריהוט, מוצרים לתינוקות וילדים, תקשורת, ספורט, טיפוח אישי, מוצרים לגן ולמשרד, אופנה, רכב ותיירות.

נזכיר כי ביוני השנה השיק אתר nrg אתר סחר אלקטרוני - nrg שופס, כאשר גם במקרה זה החברה שמתפעלת את האתר היא Get It.

לדברי יאיר זהבי, מנכ"ל Get It, "אנו שמחים לשתף פעולה עם MSN. אני משוכנע כי ניסיונה של GetIt בתחום הסחר האלקטרוני ביחד עם יכולותיה של MSN, ייצרו חווית קנייה בטוחה ומשתלמת ללקוחות. שיתוף-הפעולה עם MSN הינו צעד נוסף בביסוס מעמדה של Get It כשחקנית מובילה בשוק הסחר האלקטרוני הישראלי".

ליאור צורף, סמנכ"ל שיווק בחטיבת האונליין של מיקרוסופט ישראל, הוסיף כי "שיתוף-הפעולה עם אתר הקניות Get It נועד להעשיר את התכנים בפורטל MSN ולהרחיב את היצע השירותים של האתר למאות אלפי הגולשים שמבקרים בו מדי יום".

על-פי סקר TIM לחודש יוני, Get It מדורג במקום החמישי בקרב אתרי המסחר האלקטרוני בישראל, עם שיעור חשיפה שבועי של 2.4%. בראש הטבלה ממוקמת וואלה שופס, עם שיעור חשיפה שבועי של 16.8%.