רון אילון לעובדי yes: "הספקולציות רבות, העתיד בידינו"

מנכ"ל yes במכתב לעובדים שהגיע לידי "גלובס": "כפי שבוודאי קראתם בעיתונים בימים האחרונים, בית המשפט דחה את בקשתה של בזק למיזוג עם yes; מבחינת החברה אין שינוי בהתנהלות העסקית והארגונית"

רון אילון, מנכ"ל yes, כינס אתמול (ב') את ההנהלה הבכירה של החברה לשיחה דחופה בנושא ההשלכות של החלטת בית המשפט העליון, שדחה את המיזוג בין בזק ו-yes, על הבעלות בחברה.

ההחלטה גרמה לאי-ודאות גוברת בקרב ההנהלה, והפרסומים בתקשורת בדבר עתידה של החברה יצרו צורך בהבהרת המצב, ולשם כך החליט אילון לכנס את דרג המנהלים הבכיר ולשלוח מייל לכלל העובדים.

ההחלטה של בית המשפט העליון מעמידה בספק את המשך השותפות בין בזק ויורוקום ב-yes, משום שנאסר על בזק להגדיל את אחזקותיה ב-yes ולמזגה, ומאידך רשות ההגבלים העסקיים מתכוונת לפרק את השותפות בין בזק ליורוקום.

זו הסיבה שהשליטה בחברה אינה ברורה, וקשה להעריך כיצד ינהגו הצדדים - האם שאול אלוביץ', הבעלים של יורוקום, ירכוש את חלקה של בזק ומתי, והאם לבזק יש אינטרס להקים תשתית טלוויזיה חדשה על גבי האינטרנט או לא.

במכתב לעובדים שהגיע לידי "גלובס" כותב אילון: "כפי שבוודאי קראתם בעיתונים בימים האחרונים, בית המשפט דחה את בקשתה של בזק למיזוג עם yes, ורבות הספקולציות בתקשורת סביב עתידה של החברה.

"מבחינת החברה אין שינוי בהתנהלות העסקית והארגונית. אנו ממשיכים קדימה, כפי שעשינו עד היום, ונסיים את 2009 תוך עמידה ביעדים ובניית תוכניות ל-2010. עתידה של yes בידינו".