יעקב גלברד צפוי להתמנות לסגן יו"ר דירקטוריון פרטנר

ימונה בשלב ראשון לדירקטור, ובהמשך לסגנו של היו"ר המיועד אילן בן-דב ■ המשמעות של המינוי היא שעמיקם כהן, לשעבר מנכ"ל פרטנר, כנראה לא יחזור לחברה כיו"ר ■ המהלך מתואם עם מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר

יעקב גלברד, יו"ר תפרון ולשעבר מנכ"ל פלאפון ובזק, עתיד להתמנות לתפקיד סגן יו"ר דירקטוריון פרטנר . גלברד ימונה בשלב ראשון לדירקטור, ובהמשך ימונה לסגנו של היו"ר המיועד, אילן בן-דב. בן-דב ימונה ליו"ר פרטנר לאחר סגירת העסקה להעברת השליטה בחברה לידיו.

המשמעות של מינויו הצפוי של גלברד היא שעמיקם כהן, לשעבר מנכ"ל פרטנר, כנראה לא יחזור לחברה כיו"ר. בכך חותם כהן את כל הספקולציות בדבר חזרתו לתפקיד היו"ר, לפחות בעתיד הנראה לעין. המהלך מתואם עם דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר.

כבר כשהתחילו המגעים לעסקה שבמסגרתה רכש בן-דב את השליטה בפרטנר מקרן האצ'יסון, אמר כהן כי אינו מעוניין לחזור לפרטנר, אך הבטיח כי ישקול זאת אם הגופים המתמודדים על החברה יבקשו ממנו לחזור. כעת, כשגלברד מועמד להתמנות לסגן יו"ר ובן-דב מתכוון להיות היו"ר, נראה כי כהן לא ישוב לחברה.

לגלברד ניסיון רב בעולם התקשורת. אין הרבה מנכ"לים שברזומה שלהם ניתן למצוא ניהול של חברת תקשורת נייחת ושל חברת סלולר - שני תחומי הפעילות של פרטנר. גלברד שימש כיועץ של בן-דב במסגרת ההתמודדות שלו במכרז על פרטנר, והיה מעורב בבדיקות ובהערכות השווי שבוצעו לחברה לקראת הגשת הצעות המחיר.