דוד אבנר ל"גלובס": "לא מובן מאליו שאמשיך כמנכ"ל פרטנר"

אבנר: "זה אחד הדברים שנצטרך לבחון יחד כשבן-דב ייכנס לחברה" ■ "השינוי בבעלות לא גרם לחוסר מיקוד. האדרנלין מייצר אפילו תוצאות יותר טובות" ■ "אני אחשוב על ההצהרות של אילן בעיתונות"

"אילן בן-דב אמר את מה שאמר בעיתונות על רצונו לראות את ההנהלה ואותי ממשיכים בתפקידיהם, אך זה אחד מהדברים שנצטרך לבחון יחד כשאילן ייכנס לחברה. הגענו לצומת דרכים, וטבעי שנראה איך הדברים יתפתחו מכאן והלאה", כך אמר היום (ה') בראיון בלעדי ל"גלובס", מנכ"ל פרטנר , דוד אבנר.

"שני הצדדים יקבלו החלטה משותפת. אני אחשוב על ההצהרות של אילן בעיתונות, ואני לא אכנס למה היה בינינו, אבל שום דבר לא מובן מאליו לגבי המשך עבודתי בפרטנר", אמר אבנר. לדבריו, גם לזהות היו"ר שימונה תהיה השפעה על החלטתו להמשיך בחברה.

לשאלה האם פרטנר איבדה מיקוד כתוצאה מהשינוי בבעלות, ענה אבנר: "חדשות לבקרים מחפשים בפרטנר אובדן מיקוד. היום אנחנו פורצי דרך, ואני לא מצליח להבין ולראות מה פה חוסר מיקוד. נכון שהתהליך דורש מאמץ יתר, אבל בפרטנר יש הנהלה חזקה, ואצלנו קורה ההיפך מחוסר מיקוד. אנחנו לא שוקטים על שמרינו, מי ששוקט על שמריו זה דווקא השוק.

"אחד הרעיונות היה דווקא להגביר את הלחץ בעבודה. זה מה שהצלחנו לעשות. האדרנלין מייצר אפילו תוצאות יותר טובות. אנחנו דאגנו שתהיה יותר עבודה, וכך העובדים והמנהלים פחות ופחות עסקו ברכילויות ובשאלות מה יקרה ביום שאחרי".

על היום שאחרי החלפת הבעלות אמר: "אני לא חושש שפרטנר תיעצר, כי אני מאוד מאמין בחברה. אני מקווה שאפילו יקרו דברים טובים יותר לחברה. השינוי הוא מבורך, ולמרות החששות ואי-הוודאויות - יכול להיות שאפילו יהיה טוב יותר".