הסכם חדש למינהלת הליגה בכדורסל עם הטוטו-ווינר: 21.9 מיליון שקל ל-3 שנים

ב-3 השנים הקודמות קיבלה המינהלת כ-12 מיליון שקל ■ במסגרת ההסכם תמשיך הליגה להיקרא "ליגת ווינר", ויתווספו אלמנטים שיווקיים רבים של הטוטו-ווינר שיקבלו ביטוי במשחקים

ההצלחה של ליגת העל בכדורסל ב-3 השנים האחרונות הביאה לה את אחד מההסכמים המסחריים המשמעותיים ביותר מאז הוקמה לפני 7 שנים. המינהלת סיכמה עם הטוטו-ווינר על המשך הסכם המיתוג של הליגה ל-3 שנים נוספות בסכום כולל של 21.9 מיליון שקל.

במסגרת ההסכם תמשיך הליגה להיקרא "ליגת ווינר", ותעניק לטוטו-ווינר חבילות פרסום ושילוט בכל משחקי הליגה, ויתווספו אלמנטים שיווקיים רבים של הטוטו-ווינר שיקבלו ביטוי במשחקי הליגה.

ההסכם מהווה שדרוג משמעותי עבור המינהלת, שתקבל 7.3 מיליון שקל מדי עונה, אחרי שבעונה האחרונה שילם הטוטו-ווינר כ-6 מיליון שקל, ובשתי העונות לפני כן כ-3 מיליון שקל בעונה.

למרות שמדובר בהסכם שיווקי לכל דבר, הרי שהמהלך ממשיך את הקו של שדרוג הכספים שמגיעים לענף הכדורסל מהטוטו-ווינר. רק לאחרונה אומצו מסקנות ועדת בורוביץ' שקבעו כי ההקצאות לענף הכדורסל ישודרגו בכמעט 5%.

בזכות ההסכם הנוכחי צפויה המינהלת, בראשותו של אבנר קופל, לחצות לראשונה בתולדותיה רף הכנסות של 20 מיליון שקל. ההסכם עדיין צריך לעבור אישור בדירקטוריון הטוטו-ווינר.