הרווח של ריטליקס עלה ב-90% למרות ירידה של 17% בהכנסות

הכנסות החברה ירדו בכ-17% ל-48.9 מיליון דולר ברבעון ■ המנכ"ל בארי שקד: "אנו מספקים פתרונות שעוזרים ללקוחות לנהל על פעילותם בסביבה העסקית הנוכחית, תוך כדי בחינת הזדמנויות לטווח הקצר"

חברת ריטליקס המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם, סיכמה היום (ג') את הרבעוןהאחרון.. מניית החברה נסחרת במקביל בבורסה של ת"א ובבורסת הנאסד"ק בניו יורק. בשורה העליונה ירדו הכנסות החברה ב-17.5% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ברבעון השני ב-48.9 מיליון דולר.

הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם ב-3 מיליון דולר לעומת 1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח התפעולי המתואם (Non-GAAP) ברבעון השני עלה ב-40% והסתכם ב-4.5 מיליון דולר.

הכנסות המימון ברבעון השני של 2009 הסתכמו בכ-3.7 מיליון דולר אשר נבעו מהכנסות בגין הפרשי שער במט"ח וכן רווח בגין שערוך עסקאות הגנה על שערי מט"ח, בהשוואה להכנסת מימון של כ-600 אלף דולר בלבד בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) ברבעון עלה בכ-90% והסתכם בכ-6.1 מיליון דולר או 30 סנט למניה לעומת כ-15 סנט למניה ברבעון המקביל. תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם בכ-9.7 מיליון דולר בהשוואה לתזרים מזומנים שלילי של כ- 1.2 מיליון דולר ששימש לפעילות שוטפת ברבעון המקביל אשתקד.

בארי שקד, מנכ"ל החברה אמר כי "המשכנו ליישם בהצלחה את התכנית שלנו שנועדה לשפר את היעילות התפעולית תוך כדי שליטה בהוצאות על מנת לשמור על רווחיות, על אף האתגרים בכלכלה הגלובלית. חזינו כי תנאי השוק הקשים ימשיכו להשפיע על שורת ההכנסות והצלחנו לנהל את הפעילות על מנת לספק את צרכי לקוחותינו תוך שיפור הרווח התפעולי והנקי. אנו מספקים פתרונות אשר עוזרים ללקוחות לנהל על פעילותם בסביבה העסקית הנוכחית תוך כדי בחינת הזדמנויות לטווח הקצר".