הישג נאה לבזק: 1,000 לקוחות עסקיים בשירותי המרכזייה הווירטואלית

החטיבה העסקית מדווחת על עשרות אלפי שלוחות בשירות, ובשיחה עם "גלובס" אומר קובי פז, ראש החטיבה העסקית כי הצלחת השירות היא הוכחה לכך שהשוק העסקי הפנים ששירותי טלפוניית IP לעסקים עובדת

בזק רושמת החודש הישג נאה עם שירותי המרכזייה הוירטואלית שלה, עם הגיעה ל-1,000 לקוחות עסקיים ב-IP CENTREX. החטיבה העסקית בבזק מדווחת על עשרות אלפי שלוחות בשירות ובשיחה עם "גלובס" אומר קובי פז, ראש החטיבה העסקית בבזק כי הצלחת השירות היא הוכחה לכך שהשוק העסקי הפנים ששירותי טלפוניית IP לעסקים עובדת.

שירות IP CENTREX מאפשר ללקוחות עסקיים לוותר על המרכזייה הארגונית ולקבל שירות טלפוניה אינטרנטי שמנוהל מרחוק. זאת, בתמורה לתשלום קבוע פר-שלוחה.

מודל הטלפוניה החדש תופס תאוצה מפני שלקוחות עסקיים מעדיפים לחסוך בהוצאות על תחזוקת המרכזייה הארגונית, ולקבל טלפוניה עם שירותים מתקדמים.

בישראל, החלוצה של השירות הייתה 012 סמייל ואולם הכניסה המסיבית של בזק הפכה אותה לספקית הגדולה של השירות במגזר העסקי.

לדברי פז, בחודש מצטרפות לשירות כ-1,300 שלוחות שמורכבות מלקוחות קטנים וגדולים כאחד. "יש לנו לקוח עם 700 שלוחות ויש לקוחות קטנים שצריכים 6-8 שלוחות בלבד. השירות מאפשר ללקוח העסקי להגדיר איזה תכונות הוא רוצה בטלפוניה: בסיסית או מתקדמת, והוא יכול לשנות את הסטטוס שלו בהתאם לשירותים שהוא צריך. כדי לתמוך בשירות ובלקוחות הקמנו מוקד שמסייע לארגון להגדיר את ההגדרות שלו דרך פורטל ייעודי".