הפרסומאי אילן שילוח, יו"ר חברת AdsMarket ואחד המשקיעים בה, רכש היום נתח של 7% מהחברה תמורת 3.5 מיליון דולר. בכך הוא הגדיל את הנתח שלו באדסמרקט ל-31%. את האחזקות שילוח קנה מסוכנות הפרסום מקאן אריקסון, שותפתו במשרד הפרסום שבבעלותו.
לדבריו, מקאן אריקסון מכרה את המניות שברשותה מאחר שאחזקת החברה איננה אסטרטגית עבורה והיא תמיד מעדיפה להיות בעלת השליטה בחברות בהן היא משקיעה.
אדסמרקט עוסקת בתחום של פרסום מבוסס תוצאות, כלומר שהמפרסם משלם על הפרסום, רק אם הרוויח ומכר ממוצריו כתוצאה ממנו.
החברה מציעה שירותי תוכן סלולרי, בתחומי התעופה ותיירות, משחקים, ותוכנה. היא פעילה בעיקר באירופה, אבל גם בארה"ב ובמדינות נוספות. לאחרונה הודיעה אדסמרקט על התחלת פעילותה בשוק הסיני ובדרום אמריקה. החברה נחשבת לאחת מ-3 חברות המדיה והפרסום באינטרנט המובילות באירופה.
שאר בעלי המניות בחברה הם קבוצת טרלובסקי, המחזיקה ב-25% ממנה, קבוצת דרוקר בבעלות דרוקר, שמחזיקה 23%; וקבוצת מויאל, שמחזיקה ב-21% מהחברה. *
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.